![]() |
![]() |
#1 link |
aka HomeBoy7
|
Post your pet
Je ziet regelmatig een foto van een huisdier voorbij komen. Waarom niet er gewoon een topic van maken.
Thuis hebben we een zwarte mops rondlopen van 8 maanden oud en luistert naar de naam OBI. Een heel aanhankelijk hondje dat vol energie zit. Nu is het nog spelen ofwel slapen, maar als ze wat ouder is zal het vooral slapen worden. Een ideale gezelschapshondje. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 link |
batch batch batch
|
Wijzenond!
Wij hebben een kat. Tel het aantal keer dat ze van haar blauw dingske valt en win! (no cats were hurt during the making of this film... of toch niet al te erg)
![]() |
#4 link |
[b]1337[/b]
|
![]() Het zijn eigenlijk ongewenste tuindieren die me blijven achtervolgen. We hebben ze geërfd van de vorige bewoner die ze elke dag eten gaf. Ik heb ze nu al een half jaar niets meer gevoederd, maar in die barre weersomstandigheden moest ik toch een uitzonderling maken. Heb ze een doos gemaakt met wat isoltie in en een zacht sjosseke. Dat ze elkaar warm konden houden van de kou. Het moedigt hen weer aan natuurlijk, maar ach.
![]() |
#6 link |
aka HomeBoy7
|
De gelijkenis is al eens gemaakt door mijn vriendin, maar de hele dag Yoda roepen vond ik er niet iets over. "Darth" was ook nog een optie, maar Obi klonk toch het beste.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 link |
Senior Member
|
prachtig beest
![]() Wij hadden er tot voor kort 2 rondlopen thuis, spijtig genoeg hebben we een moeten laten inslapen. Beestje is toch 20 jaar bij ons geweest. De tweede hebben we al 17 jaar. Zal binnenkort eens wat pics zoeken.
![]() |
#8 link |
Senior Member
|
Oooh een mopsje! Tof beest Homey. Ik zou er ook graag eentje hebben (ooit), maar dan mag ik niet meer binnen. Dilemma.
Hier komen mijn beesten: Geit 1 ![]() Die scheve tanden zijn ondertussen al eens uitgevallen, en nog schever teruggegroeid. Geit 2: ![]() Die is zo dom als iets. Nog nooit zo'n dom beest gekend. Pik-Sender: ![]() Oud en versleten, maar wel lief. Bijgevolg staat hij gewoon wat op de wei te staan, en rij ik met het paard van iemand anders. Ramp: ![]() (Ziedewel dat paardrijden leuk is) Bill: ![]() Verder nog een andere kat die hier onlangs eens heeft gestaan, maar daar heb ik nog geen foto van zonder verband waarop zijn wonde niet te zien is. Al deze beesten zitten bij mijn ouders. Enkel de katten zouden mee verhuizen als onze verbouwingen klaar zijn. Hopelijk kunnen we deze zomer ook al in de tuin beginnen, dan volgen er ook geitjes en 2 alpaca's. (Daarmee mag ik dan weer wel binnen) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|