![]() |
![]() |
#62 link | ||
Spacy Stacy
|
Quote:
![]() Quote:
Een asielhond, dat kan u ineens aanvallen, ge weet niet wat dat beest heeft meegemaakt. Denk keer na voor ge dingen zegt van 'tis ma een huisdier'. Ge moet elke dag delen met dat dier. Er komen mensen bij uw thuis, eventueel met kinderen. Dan wilt ge echt geen half zot beest hebben rondlopen in uw huis. Asieldieren zijn onvoorspelbaar. en dan nog, ik zou NOOIT een jack russel willen hebben, niet omdat ik die niet mooi vind, maar die zijn hyperkinetisch. Enfin, mijn held Mister Jones: ![]() En hij is geweldig. Dat kunnen mensen die hem ooit hebben gezien enkel beamen. (Hij heeft ook een fanpage op fb btw ![]() ![]() ![]() Laserhondje ![]() Last edited by Hentai; 21-01-2010 at 18:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 link |
Senior Member
|
http://www.metrodog.ru/
In Moskou zien de straathonden eruit als halve wolven en nemen ze de metro. Al proberen ze ook soms tegen richting een roltrap af te wandelen en poepen ze ook tussen de reizigers. http://www.englishrussia.com/?p=2462 Last edited by CyberMonkey; 21-01-2010 at 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 link |
Senior Puntmuts
|
Favoriete beesten zijn toch wel katten hoor. Als ik die foto's zie ... damn. Morgen eens vragen aan de prof of het kwaad kan om een huisdier (lees: kat) binnen te halen!
@Hentai: wat voor "ras" is uw hondje? Lijkt me wel een rustig type ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 link |
Memba
|
Aaahw
![]() Ahja, ook nog een konijn van 8 jaar oud. We hadden er eerst 2, zogezegd 2 vrouwelijke dwergkonijntjes, volgens de winkel. Opeens lag er een nest in de bak. Al die kleintjes dood, behalve een, witje, dat gestorven is door schurft (inferieur door inteelt, denk ik zo ![]() ![]()
![]() |
#77 link |
Dzzinggg!
|
Eddie Carlosius I.
Bijna 4 maand oud. Kruising van een labrador, border collie en dobermann. ![]() Miller, Glenroyal of Fellow Workers. 2 jaar oud en flat coated retriever. Onwaarschijnlijk elektrieken beest. ![]()
I'm not giving you attitude, i just want another drink. Last edited by jakkerd; 21-01-2010 at 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 link |
Resident Curmudgeon
|
'k Wil ook een poes.
![]()
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. Racing is life. Everything else is just waiting. Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else. Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 link |
Senior Puntmuts
|
D'oh, lol. Vooral omdat ik met serieuze immuniteitsproblemen zit.
![]() Ik heb bijv. al mijn planten moeten verplaatsen van mijn leefruimte/bureau naar beneden wegens besmettingsgevaar vanwege de sporen. En ja, ik ben klein maar zo klein nu ook weer niet hé. ![]() Last edited by Tjahzi; 21-01-2010 at 22:01. Reason: verduidelijking |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|