![]() |
![]() |
#66 link |
Soupe du jour
|
Voor de volgende reeks waren we niet begonnen met een zin maar met een mooie afbeelding van Wapi die hij nergens meer kon gebruiken. Wat een zonde anders!
![]() Hoe zou hij dit kunstwerk moeten noemen, Pistons? Hij had misschien voor OmegaII wel kunnen vermelden over welke Eric het ging: Die Eric is wel zeer gekleurd! Zeg het eens Frenzal: Funeo interpreteert de hospitaliteit van de dorpelingen op zijn manier: Brengt FiReSe7eN ons weer op het juiste spoor? Regenboogmannetje? Zal Centurio het daar niet mee moeilijk hebben? Oh god. Geniale poort. Fyldamor! Sluit eens af! De discriminerende pijlenschieter schoot eerst alle zwarten af om dan gelukzalig de witte te missen, die door de poort liep naar de regenboog. Last edited by Alex; 05-04-2012 at 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link |
Typo Master
|
O my ... Die Eric !!! lol .... 'k ben nog altijd trots op men masaï stam ... hoe durft ge die nu als aggresief aanzien. ^^
Nu snap ik uiteraard ook het "gekleurde" gedeelte :D Mooie reeks weer !! Ik zou zelfs durven stellen, mocht Centurio een kwart eeuw eerder geboren zijn, dat hij lead designer zou geweest zijn van King's Quest ofzo :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link | |
lil frank raes
|
Yeah, als Cartman het had geweest was dit maar een saaie EPYC geweest. epic reeksen al wel, ook spelen op niet nader genoeg evenement. ultimate geekiness. terwijl we leechen.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 link | |
lil frank raes
|
de mijn ook, dat is het lollige aan dit spel. als we allemaal kunstenaars waren, was dit spel maar wreed saai.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 link |
Lurking since 1999
|
Damn Omega en Wapi, zalige tekeningen. Ik was al een beetje trots op mijn gepruts, maar dat verbleekt toch wel in jullie bijzijn. Mijn regenboog volgt trouwens dezelfde kleuren als het mannetje, hoopte dat dat genoeg was om hem het regenboogmannetje te noemen
![]() Meer van dat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 link |
Typo Master
|
Nee inderdaad, maar soms hebt ge echt geen flauw benul wat ze willen zeggen met een tekening. Van zin naar tekening is makkelijker, ge moet enkel in't oog houden dat er geen overbodige details opstaan, en dat alles wat in de zin voorkomt er duidelijk in komt.
Van een tekening naar een zin daarentegen ... Er zitten hier soms echt wel WTF tekeningen tussen, zonder iets te spoilen, zo heb ik er onlangs 1 onder de neus gehad van een lopende reeks... Ge zult het resultaat hier hopelijk wel zien maar echt... Soms is het van tekening naar zin echt ni te doen om er uberhaupt iets van te maken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 link | |
Soupe du jour
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |