![]() |
![]() |
#41 link |
Work In Progress
|
met prentjes!
on topic: Spanish Steps-One Man and His Ass on the Pilgrim Way to Santiago - Time Moore hilarische shit
![]() |
#42 link | |
Senior Member
|
Quote:
en TheAccountant> HP boeken zijn jeugdboeken en bijgevolg echt simpel om te lezen in het Engels. Het zijn geen literaire of poëtische hoogstandjes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link |
clear eyes
|
wel, de eerste helft van het boek vond ik super. dan volgde een stukje dat op't randje af langdradig werd en daarna volgde nog wat gebrabbel. Dus goed begonnen, maar 't werd niets op't einde. Jammer, 't was mijn eerste Murakami. Maar hij heeft mij alleszins overtuigd om meer van hem te lezen!
![]() |
![]() |
#44 link |
Senior Member
|
Net uit: Martin Walser - Ein fliehendes Pferd.
Kutsaai boek over twee mannen in hun midlifecrisis. In principe zou ik nu moeten beginnen aan Montauk van Max Frisch, maar vermits dat een dagboek is van één man in zijn midlifecrisis, gaat de saaiheid daarvan ongetwijfeld niet te overzien zijn. Dus ga ik me eerst nog maar eens aan iets Nederlandstaligs wagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link | |
FKA |3o3dha
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 link |
Analist - therapist
|
Net gelezen: Julian Barnes - Arther and George. Geniaal boek (op de laatste 50 pagina's na, als Arthur Conan Doyle (geestelijke vader van Sherlock Holmes) dood is), gebaseerd op degelijk geschiedkundig onderzoek. Gelardeerd met veel fictie en een prachtige schrijfstijl.
Nu bezig in Paul Auster - The Brooklyn Follies. Voorheen gelezen: Jonathan Safran Foer - Extremely loud and incredibly close. Vree pomo, maar wel geniaal boek. Over de coolste achtjarige _ooit_. Liggen nog klaar: Vanity Fair (Thackerey), Lines of Beauty (Hollinghurst), The True story of the Kelly Gang (Carey) en The Apple (Michel Faber, verhalen over The Crimson Petal and the White). En nog wat syllabi om te blokken.
![]() |
#50 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Apple: viel bekke tegen na THe Crimson Petal and the White maar toch niet te missen.
When the going gets tough, the tough go shopping Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean, I'd love to be skinny like that but not with all those flies and death and stuff - Mariah Carey
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Ik ben momenteel nog steeds in the Dark Tower III van Stephen King bezig. Nog altijd zeer goed, maar paar weekjes wat minder tijd gehad ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 link | |
Senior Member
|
Quote:
Nu bezig aan De Naam van de Roos van Umberto Eco. Ik zit nu zo ongeveer in de helft en hij bevalt me zeer goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link |
Junior Member
|
"Window On The Universe"
Engels boek voor school :P
![]() |
#59 link |
Member
|
Heb onlangs 'Eva's oog' van Karin Fossum gelezen. Een van de beste boeken die 'k tot nu toe gelezen heb.
Binnenkort ga 'k nog eens een poging doen om 'De ontdekking van de Hemel' van Harry Mulisch te lezen. Non-fictie-gewijs lees ik momenteel: Feng Shui - De Basisprincipes
![]() |
#60 link |
Voorzitter CSOLT
|
Tijdje geleden m'n hart verloren aan de "Farseer" trilogie van Hobb, dus logischerwijs "Fool's Errand" aan 't lezen.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|