![]() |
![]() |
#83 link | |
Gayduke
|
Quote:
Zonder te willen stoefen, maar ik heb op al die keren dat ik dat spel speelde (15-20x?) nog nooit niet gewonnen. Yeah. ![]()
![]() |
![]() |
#85 link |
Gayduke
|
't Is vaak met andere mensen, 't zijn eerlijke teams en er zaten amper eikelnamen in (behalve een vd laatste keren, stak er iemand Hamid Karzai in).
Al wil ik wel eens wat competitie, true that. Ge hebt dan van die mensen die, wanneer ze een naam trekken, een halve minuut daar staan draaien 'allleeez fuuuck zo moeiliiijjjk om uit te beelden hoe doet ge daaaa' en dan blijkt het gewoon Tom Boonen te zijn.
![]() |
#87 link | |
Filmnerd
|
Quote:
Soit, ik vond het eigenlijk een erg leuk spel met enkel toffe, frisse ideeën (het gevoel van exploration is mooi verwerkt). De verschillende volkeren spelen ook echt verschillend, al leken de Russen op het eerste zicht misschien een beetje overpowered. Maar dat kan even goed aan het feit liggen dat er bij ons geen allianties zijn gesloten tegen 1 speler die op kop lag. Gaat binnenkort zeker opnieuw gespeeld worden. Last edited by Maniac; 03-01-2011 at 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 link |
Redactie
|
Gisteren vlug even guillotine gespeeld. Erg simpel, maar wel cool
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 link |
Soupe du jour
|
En 3 keer bang. 3 spelers, en 2 keer met 5 spelers.
Renegade win (ik), sheriff win (ik deputy), sheriff win (ik renegade). zo hard een aankoop als ik terug in België ben (kan het eigenlijk nu al bestellen maar soit). renegade is nog steeds moeilijk maar maakt het lollig als deputy 'look-a-like'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 link |
Bordspelnerd
|
Hele dag met Turtle, Wapi en Kittens gegamed. Aww yi.
Agricola (tweede) Dominion (gewonnen) Dominion (gewonnen) Tai Pan (gewonnen) Race for the Galaxy (gewonnen) Wapi zijn Napoleon spel dat suckte (gewonnen) Scrabble (tweede) en Koehandel (tweede) Wie ister hier de pro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 link | |
Senior Member
|
Vooral de onleesbaarheid was imo nefast voor de spelvreugde. Zeker met dat irriterend geel lampje.
Quote:
- Agricola blijft fun en toch wel enorm hardcore. Kittens en Fidoh zijn te pro. - Teveel nieuwe kaarten in Dominion om ooit een kans te maken op de overwinning - Tai-pan: Coole maar verwarrende mechanics voor de noob. Need moar playtimes. - Napoleon: Het grootste voordeel was dat het niet zo lang duurde ![]() - RftG: Het spel is niet slecht, maar ik zie nog steeds de grote funfactor niet. Het feit dat er weer iets nieuw bijkwam (prestige wtf), verknoeide mijn minieme kansen om mee te draaien helemaal. Mss nog eens wat verkennen vs AI op PC - Scrabble: Tging al fout in de 2e ronde. Rilman en duwtests? Misschien ooit nog eens spelen als ik 80 ben. - Koehandel. Brutal game van het soort waar ik in suck. Als ik bedenk hoe ik hierin werd afgemaakt, mag het een wonder heten dat ik toch af en toe met winst een pokeravond afsluit ![]() Toch goed geamuseerd. Boardgame marathons ftw. Volgende keer wel meer liefde voor +2u durende boardgames ![]()
![]() |
![]() |
#98 link | |
the king of the divan
|
Shit, gisteren nog eens Hotel gespeeld. Een vriendin van mij wint echt ALTIJD.
Dat spel is puur geluk, maar op de één of andere manier is die onoverwinnelijk. :-( Wel coolste kartonnen gebouwen ooit. =) ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|