![]() |
![]() |
#4922 link | |
cool happy genius hero
|
Quote:
Dan nog liever Dragon Age 2: was hopeloos onaf (spirituele voorvader van Cyberpunk qua uit het niks spawnende enemies) en combat gebouwd rond awesome button was niet meteen een hoogvlieger maar daar zaten tenminste nog wat goede ideeën in zoals de storyline die zich over een periode van x aantal jaar afspeelt en een redelijk genuanceerde villain (tot ze ook dat in de laatste 10 minuten van het spel verknallen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4924 link |
Senior Member
|
17 euro is precies wel geen geld voor Valheim.
Is het wat plezant solo of is er nog plaats in een shrimp groepke?
![]() |
#4926 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik zit er 20+ u in en ik heb nog niet veel meer gedaan dan op herten gejaagd en een houten huizeke gebouwd. Maar als je content wil, kan je je wel op een avond tot een stuk voorbij de eerste baas werken.
![]() |
![]() |
#4929 link |
Senior Member
|
De moeilijkheidsgraad en grind tijd om u te preppen voor de volgende boss gaat wel exponentieel de hoogte in per baas dat ge neerhaalt. Nr 3 was al deftig pittig en nu al 2 avonden aant preppen voor nr 4 (als we het altaar kunnen vinden tenminste). Pittig, sfeervol en geslaagd old school spelleken waar ge alles zelf moet uitzoeken , geen wonder dat het viral ging (toont nog maar eens dat er wel degelijk veel volk is die dat prefereert boven de zeik die op de markt komt) , hier kunnen veel aaa studio's eens over dromen.
![]() |
#4934 link |
Serious Member
|
Mijn gametijd is meestal in stukken en brokken. De moment dat ik 2 uur aan één stuk game is redelijk zeldzaam. PoE is daar ideaal voor.
Als ik het zo lees van Jelliuz moet je daar toch wat tijd voor uittrekken in blokken en afspreken met anderen om het wat ok te doen. Dan is't lastig spelen in groep als ik om de zoveel tijd afk ben voor een half uur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4939 link |
Senior Member
|
Paddenstoelen!
ah, en ik heb er de eerste 4 dagen 50 uur ingestoken, daarna beetje beu geworden... Dus voor mij verslavend zeker, maar niet genoeg verslavend om mij dagen, weken, maanden aan een stuk geboeid te houden. Is wel nog leuk om eens in te loggen savonds en met meerdere shrimpers een boot te bouwen en avonturen te doen, maar alleen progressie maken zie ik niet meer zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|