![]() |
![]() |
#65 link |
Serious Member
|
Toen is een jaar of 2 geleden CS Source speelde was het geen fun meer omwille van het feit dat iedereen gewoon ubergoed was geworden terwijl ik er al jaren uit was. Is dat met deze hetzelfde?
En wat is de meerwaarde van CSGO t.o.v. een game als BF3? Is al even geleden dat ik het gespeeld hebt maar beter dan BF3 lijkt me moeilijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 link |
King of the jungle
|
Tja, het is totaal anders, heel moeilijk te vergelijken. Iedereen heeft toegang tot dezelfde wapens (m.a.w. geen levelprogressie), search&destroy-principe, hechtere teams waar er meer op elkaar wordt gerekend, géén voertuigen, enzovoort. Voor dat geld kan je niet sukkelen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 link | |
Soupe du jour
|
Quote:
http://www.rockpapershotgun.com/2012/08/23/csgo-review/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link |
key forum member
|
veel merde hier: loopt regelmatig vast door gebrek aan geheugen. nu corrupte bestanden. doe een integriteitscontrole, maar daarna lukt het niet om het corrupt bestand terug te krijgen.
edit: en AVG herkent csgo.exe opeens als virus
There is much killing to be done. Last edited by Teus; 24-08-2012 at 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 link |
Punk in drublic
|
Dat gevoel heb ik de laatste jaren wel nooit gehad. De weinige momenten dat ik nog eens speelde (2 keer per jaar of zo) ging het ALTIJD over hoe lang het wel niet geleden was bij iedereen sinds hun laatste cs game. Bij GO is het niet anders, echt een aanrader!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 link |
Senior Member
|
Zoals aangehaald in de review van RPS is dat buy menu duidelijk op consoles gericht, gelukkig kun je nog met cijfertjes kopen ook. Zonder consoles was er dan ook geen CS:CO geweest. Via F2 kun je trouwens uw laatste loadup opnieuw kopen (al krijg je ook een deagle blijkbaar).
Net voor de eerste keer gespeeld en ik vind dat het meer bij source aanleunt dan bij HL1 cstrike, which isn't a good thing. Het niveau lag trouwens al opmerkelijk hoog op mijn pub. Als source u kon bekoren, dan zul je dit ook wel kunnen appreciëren (obv. zelfde engine ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 link |
Senior Member
|
Nog iemand last van pak01_000.vpk error op servers met sv_pure gelijk aan 1?(cfr. http://forums.steampowered.com/forum....php?t=2901363) Hopelijk fixt Valve dat snel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|