![]() |
![]() |
#1 link | |||
Senior Member
|
Shrimp NV
![]() Quote:
Nog even de company policy: - Het is een maffiagame. Elke dag wordt er via stemming 1 collega ontslagen. - De familie van de baas (bazenpoepers) mogen natuurlijk iets meer en kiezen elke avond in hun businessclub een medewerker uit die zijn C4 krijgt. - De medewerkers winnen als alle bazenpoepers ontslagen zijn. De bazenpoepers winnen als ze met evenveel overblijven als de medewerkers. - Iemand voten voor ontslag doe je best door de [vote] tags. - Functieomschrijvingen worden niet bekend gemaakt om afgunst te vermijden. Bovendien zijn er aan bepaalde functies logische (en dus te raden) privileges verbonden. Maw, voor uw eigen jobzekerheid: hou uw visitekaartjes op zak! - Open communicatie is toegestaan, maar hou me in cc. - Er wordt niets van mij gequote of ge-copy/paste. Elke PM is uniek, hou die aub voor jezelf. Als je twijfelt of je familie bent van de grote baas, ben je het zeker niet en dus een gewone medewerker. - In een Vote-post mag enkel nog de vote staan. Uitleg graag in een aparte post. - Sorry voor eventuele dt-fouten. Ik ben de baas, ik mag dat. - Eerste deadline: morgen (vrijdag) 21u Huidige medewerkerslijst: - - - - CSM - - Muis - - - - - Andu - - Valentin- - Dodgy - WjW - - Acku - Sentinel -
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 15-09-2012 at 10:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|