![]() |
![]() |
#50 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#54 link |
lil carl hoefkens
|
!Vote: Jerre_31 veel te graaf aan 't doen
![]() |
#57 link |
Mega Shrimper
|
!Vote: rooz
Omdat hij niet deftig kan voten. Incompetente werkkrachten kosten ons ook alleen maar geld.
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link |
Senior Member
|
Holy shizzle mah frizzle, al 3 pagina's zonder aanleiding, nu weet ik weer waarom ik dit maar 1 keer gedaan heb.
![]() !Vote: Anton Want hij is een vieze sos! edit: hoe zat dat weer met een overzicht van de votes? Had Bavo daar geen scriptje voor?
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 link |
Mega Shrimper
|
!Vote: Drennagh, ik vind je gebrek aan motivatie zorgwekkend. Het werk niet zo van u afschuiven!
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|