![]() |
![]() |
#62 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() !Vote: Fraeco
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 link |
Mega Shrimper
|
ik probeer alleen maar wat sfeer te scheppen op de werkvloer. Stank voor dank!
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 link |
Mega Shrimper
|
Ik ben tot een inzicht gekomen. Voor de efficiëntie van het bedrijf.
!Vote: Leeuwke Vrij simpel. Negers zijn lui, luie mensen werken minder, minder werken is minder inkomsten. Negers eruit!
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link |
Senior Member
|
Euhm luie werkkrachten, kunnen zij die het nog niet gedaan hebben, mij zo snel mogelijk het gebruik van hun privileges doorgeven? Omwille van het ontbreken hiervan (en andere plannen, t is vrijdag), starten we werkdag 2 pas morgen om 10u. Wees deze keer wel op tijd. Aangezien het weekend is, komt de deadline dan wel op zondagavond. Ik ben zaterdag zelf heel de dag niet thuis
![]() Ook een beetje teleurstellend dat sommigen zelfs de moeite niet doen om te voten ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 07-09-2012 at 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#72 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link |
Senior Member
|
![]()
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 link | |
Senior Member
|
Werkdag 2
(weinig tijd, dus sorry voor de inspiratieloze post ![]() ![]() Quote:
Jerre: 8 Acku/Fraeco/leeuwke: 2 CSM/Dodgy/Andu: 1 - Jerre_31 werd ontslagen. Hij was de bewakingsagent en een gewone medewerker - Fraeco verlaat ons definitief. Hij was de zus van de grote baas en dus een bazenpoeper. - Andu was te laat, maar wel als allereerste op kantoor. Hij is de komende werkdag beschermd tegen ontslag door stemming. - Drennargh kwam bijna niet opdagen en was allerlaatste. Hij start met 3 stemmen tegen. - De deadline voor werkdag 2 is zondag 22u. - Probeer aub om jullie privileges ten laatste om 22u15 door te geven. - Vergeet aub niet te voten ![]() - Ik ben zelf quasi heel de dag niet meer thuis. Ik kom even online tussen 18u en 19u.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 08-09-2012 at 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 link |
Soupe du jour
|
Fidoh: Andu (Andu: 1)
Valentin: Leeuwke (Andu: 1, Leeuwke: 1) Alex: Jerre31 (Andu: 1, Leeuwke: 1, Jerre: 1) Guns: Jerre31 (Jerre: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1) Fraeco: Jerre31 (Jerre: 3, Andu: 1, Leeuwke: 1) Sentinel: Acku (Jerre: 3, Andu: 1, Leeuwke: 1, Acku: 1) Muis: CSM (Jerre: 3, Andu: 1, Leeuwke: 1, Acku: 1, CSM: 1) Acku: Jerre (Jerre: 4, Andu: 1, Leeuwke: 1, Acku: 1, CSM: 1) Jerre: Acku (Jerre: 4, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1) Cit: Dodgy (Jerre: 4, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1, Dodgy: 1) CSM: jerre (Jerre: 5, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1, Dodgy: 1) Andu: jerre (Jerre: 6, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1, Dodgy: 1) Divo: jerre (Jerre: 7, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1, Dodgy: 1) Anton: jerre (Jerre: 8, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1, Dodgy: 1) rooz: jerre (Jerre: 9, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1, Dodgy: 1) fraeco: rooz (Jerre: 8, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1, Dodgy: 1, rooz: 1) drennargh: anton (Jerre: 8, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1, Dodgy: 1, rooz: 1, Anton: 1) fraeco: drennargh (Jerre: 8, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1, Dodgy: 1, drennargh: 1, anton: 1) leeuwke: fraeco (Jerre: 8, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1, Dodgy: 1, drennargh: 1, anton: 1, fraeco:1) drennargh: fraeco (Jerre: 8, Acku: 2, Andu: 1, Leeuwke: 1, CSM: 1, Dodgy: 1, drennargh: 1, anton: 1, fraeco:2) fraeco: Leeuwke (Jerre: 8, Acku: 2, Leeuwke: 2, Andu: 1, CSM: 1, Dodgy: 1, anton: 1, fraeco:2) Na fraeco zijn eerste vote kwam jerre's eerste plaats nooit in gevaar. Duuuus kzen er niets mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 link |
Unbanned
|
Verdachte cirkel rond Fraeco. Mogelijke schijnbeweging. Fraeco week uit nadat ie wist at Jerre eraan ging om zijn votes te zuiveren (Rooz is mogelijk evil), Drennargh volgt op Anton (dren evil, anton evil), Fraeco volgt op Dren (Dren evil), Leeuwke op Fraeco (Leeuw evil), Dren op Fraeco (Dren evil), Fraeco op Leeuw (Leeuw evil).
Aantal vermoedelijke evils: - roos: 1 - drennargh: 3 - fraeco : 3 - leeuw: 2 - anton: 1 Ik ga zo gebazenpoept zijn morgen. Indien zo, onthou deze lijst ![]() Leeuw is meest voor de hand liggende vote-changer omdat ie wist dat ze gingen worden gekeurd nadien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 link |
Unbanned
|
en als we iets kunnen leren uit het feit dat ze gisteren geen C4 is gegeven, dan is het eerst kijken in de richting van Wjw en/of Dodgy.
Hun inactiviteit heeft er mogelijk voor gezorgd dat de bazenclub het stemmen niet voor elkaar kreeg. Ergens ben ik meer geneigd Dodgy te verdenken sinds ie er initieel wel was, maar strategisch de boot af hield tot ie ineens voor andere dringende plannen werd gesteld privé. Wjw lijkt eerder gewoon niet te beseffen dat er een crisis is. Dus ja, !Vote: Dodgy Maar Leeuw en Drennargh staan ook nogal hard te konkelfoezen aan de water-automaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|