![]() |
![]() |
#85 link |
Man of Science
|
Ge hebt wel dik pech gehad met de systems die ge kreeg. L1z1x spelen en dan alleen influence (en Wellon) krijgen...
K stel voor dat ge naar het zuiden gaat. Veel schone planeten daar. In t noorden gaat ge toch maar zitten knoeien rond die ion storm. Aléja dat is mijn compleet neutrale mening eh. Last edited by Guns; 24-09-2012 at 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 link | |
Blofficoso
|
Quote:
Nu goed, heb zelf ook niet te klagen over resources, ma veel techen zal er toch niet inzitten precies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 link | |
Blofficoso
|
Quote:
Dus bwa, maakt wel iets uit pakt. Zolang wjw zijn secret niet heeft gehaald, moet ik ervan uitgaan dat hij effectief 2 punten meer heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link |
Man of Science
|
Het maakt obv iets uit. Maar het zou voor gelijk wie die dat secret objective heeft een meevaller zijn hé. wjw zijn geluk ligt dan nog steeds voor het grootste deel in het feit dat hij zélf lijk tienmiljoenmiljard techplanets had zitten.
Enfinja, we weten niet eens of hij dat heeft.'t Zou ergens jammer zijn, want dan haalt hij het eigenlijk sowieso, gewoon door wat chance met de galaxy. Maar dat is met alle system- of planet-based secret objectives zo. Stel dat ik dat secret objective had van "heb schepen in alle wormhole systems" en Omega legt Quann naast mij, dan zou een quasi onmogelijk secret objective ook plots enorm simpel worden. Als er nog 4 plaatsen over zijn om een planeet met een tech en een wormhole te leggen en ze zijn alle 4 vlak naast een andere speler, tjah dan ga je per definitie iemand helpen en ge kunt zo goed als nooit zeker zijn hoevéél je ze gaat helpen. tl;dr k vind dat omega gegeven de omstandigheden geen slechte keuze heeft gemaakt. Maar ja ik vind dan ook iedereen tof! Hoera voor iedereen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 link | |
Man of Science
|
Quote:
En dan kreeg ik de race pm's en wa strategies beginnen lezen en Fidoh zijn instructies wa volgen en dan dat voorbeeld spel eens helemaal doorgenomen tijdens een bijzonder saaie dag op het werk en tegen het einde daarvan was het van ALL THE HYPE. Dus de volgende dagen waren gevuld met READING ALL THE THINGS. En nu weet ik álles. Behalve hoe ge het effectief speelt ![]() ![]() Shit, die zijn eigenlijk wel keihard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|