![]() |
![]() |
#43 link | |
*
|
Quote:
Sebiet voten en hopen dat dat wel een wolf is en volgende keer beter zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link | |
Senior Member
|
Quote:
Maar dan moeten we alle 16! op de zelfde persoon stemmen. Dat lijkt me niet haalbaar want de persoon waar we consensus over bereiken volgt hoogstwaarschijnlijk toch niet. En als die persoon het wel doet is hij 100% goed en leren we niets, want evil kan gewoon meestemmen.
![]() |
![]() |
#51 link |
Senior Member
|
Hmm, dat is zeker interessant.
Ik twijfel nog wat het beste zou zijn. * Allemaal op 1 persoon stemmen. - Voordeel: Het is nog maar gokken nu, dus waarschijnlijk vermoorden we zo 'maar' 1 villager. - Nadeel: we leren als iedereen op 1p stemt NIETS - Nadeel: de wolven kunnen gemakkelijk 'per ongeluk' hun stem laten staan en zo een 2 wegstemmen. Nog erger als het echt per ongeluk is want dan denken we dat het een wolf is. * 2 eruit stemmen - Voordeel: meer info (maar onzeker hoeveel). - Nadeel: nog altijd weinig info als het 2 villagers zijn. - nadeel: grote kans op 2 villagers eruit. Ook niet vergeten dat de wolven vanavond bijna zeker een villager doden (tenzij ze heel toevallig de guardian zijn doelwit raken). Worst case scenario vliegen er dus 6 villagers uit de eerste 2 dagen en zijn we al zo goed als verloren. Maar langs de andere kant krijgen we ook de wolven er snel uit als het duidelijk begint te worden wie ze zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 link |
Senior Member
|
Ik denk niet dat er met een dubbele eliminatie veel wolven zullen zijn.
ook niet vergeten dat we bij minder volk nog maar een enkele eliminatie hebben. Ik schat maw op 2, max 3 maffia. Ik snap de twijfel niet. Informatie is alles in dit spel, dus als we op 1 persoon stemmen, leren we niets en zijn we quasi zeker 2 good kwijt, tenzij we per toeval een evil kiezen. En dan nog zal a) evil daar uit zelfbehoud op mee stemmen, b) is de kans klein dat de persoon in kwestie meestemd en zo willekeurig (of gericht indien evil) een 2e persoon meeneemt. => 2-3 villagers weg en geen info. Daar halen we geen enkel voordeel uit. Jij bent normaal toch een speler die slim genoeg is om dit in te zien?
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 26-09-2012 at 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 link | |
Senior Member
|
Quote:
edit: excuses, Turtle heeft dit al aangehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link | |
Senior Member
|
Quote:
Spijtig voor hem, maar aangezien Bavo niet mocht meedoen en het dag1 is, lijkt mij dat de logische keuze. Nogmaals, ik wil informatie uit dag1 en met op 1 persoon te stemmen, gaan we dat imo niet hebben en er nutteloos villagers mee verliezen. En nogmaals, die 1e persoon die je er wil uitstemmen heeft ook een stem he.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 26-09-2012 at 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|