![]() |
![]() |
#61 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Maar de voordelen compleet negeren is ook niet slim: - Er gaat waarschijnlijk een villager minder sterven! Voordelen: - Hella verdacht als er één iemand de stemming niet volgt -> wolf? - Meer villagers die overblijven -> meer overlevingskansen voor de ziener! Maar ge zijt wel HEEL snel met mij eruit te willen he, schrik van mij? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 link |
Soupe du jour
|
En wat betreft conditionele orders:
Als je mij gewoon meerdere namen (in volgorde) opgeeft, de eerste target in de lijst die niet sterft aan de vote wordt dan als jouw target beschouwd. De vote kill gebeurt overigens eerst, dan pas de andere acties. De vote 'winnaars' kunnen nog wel hun actie uitvoeren. edit: beter geformuleerd, was wat verwarrend verwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link | ||||
Senior Member
|
Quote:
Als de persoon mee vlak voor deadline nog mee op zichzelf stemt is hij zeker goed, maar daar leren we niks mee, aangezien we niet tijdig onze votes zullen kunnen aanpassen. Quote:
Quote:
3e keer: de kans dat we er veel info uithalen lijkt me enorm klein. Het is dag1, we weten niks, door een consensus over 1 persoon gaat die eruit (indien maffia neemt die wel een villager mee) en killed maffia nog iemand. => Dag 2 zijn we met 2 villagers minder en weten we nog niets. Quote:
Dit vind ik ook wel belachelijk hard. Het stopt ons ook om "ties" te creeeren voor meer info. Als 1 iemand hard op kop ligt qua stemmen, kan dit goed betekenen dat er een hoop volk met 1 stem mee sneuvelt. Lijkt me enorm pijnlijk en te vermijden.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 26-09-2012 at 12:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 link | |
Senior Member
|
Quote:
Als de persoon die eruit vliegt een beetje nadenkt zal hij ook wel weten dat hij op niemand of op zichzelf moet stemmen. Het is een teamspel en de bedoeling dat uw team wint, ook al vliegt ge er zelf uit. De enige die daar het verstand niet voor heeft is Bavo en die speelt (daardoor zelfs) nu niet mee. Maar het lijkt mij nu wel beter om nu zelfs de stemmen te proberen verdelen over 3 personen. De kans wordt dan toch al deftig dat er één wolf bij zit en in dat geval leren we in één keer heel veel. Maar we blijven de mogelijkheid hebben om er maar 1 persoon uit te stemmen, iets dat we zeker in de latere rondes gaan moeten gebruiken om te winnen imo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link | |
Senior Member
|
Quote:
Dan hadden we evengoed met 14 kunnen starten en is dit een verloren dag. Maar zoals je zegt kan het op latere dagen wel een goed drukkingsmiddel blijken als we een consensus zoeken. Ik zou atm gewoon iedereen laten stemmen zoals anders en liefst op een aantal personen. Daar leren we tenminste iets uit itt een bandwagon op een gouden bordje aan te bieden. Zodoende kan ook iedereen nu en in latere dagen ter verantwoording geroepen worden van zijn stem.
![]() |
![]() |
#75 link | |||||||||
∞
|
Ey, trut.
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 link |
*
|
Als jullie gaan voor het plan om allemaal op mij te stemmen, dan zal ik niet gaan dwarsliggen en dat ook doen, maar willen we dan aub beslissen voor 17u? Ben nadien weg en geen gelegenheid om efkes tussendoor te voten. :/
We kunnen natuurlijk ook met z'n allen op iemand anders stemmen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 link |
a real pantload
|
@Turtle: 't Is niet zomaar een bandwagon dan hé. Eerst een soft vote, die dan later evengoed kan geanalyseerd worden als een normal vote.
Nu, voor vandaag is dat toch niet meer mogelijk. Voor morgen kunnen we er toch op zijn minst eens over nadenken. Drie mogelijkheden via dat systeem: 1) we stemmen een villager eruit -> 't is een brave en na wat gespartel vote hij toch mee zichzelf eruit. 2) we stemmen een villager eruit -> 't is een minder brave en hij vote iemand anders ermee uit (wolf of villager) 3) we stemmen een wolf eruit -> die stemt sowieso een villager eruit Kan handig zijn op dag twee om ons een beetje ademruimte te geven en de specials wat info te laten verzamelen en een netwerk uit te bouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|