![]() |
![]() |
#221 link | ||
Serious Member
|
Quote:
314,590,680 En na deze, laat ons eerlijk zijn, bijzonder positieve AMA (J/K) halen ze ongeveer 200 a 230 DUIZEND dollar per dag binnen. Een stijging van de standaard 50k a 100k die sowieso dagelijks binnenkomt. It boggles the mind... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 link |
Dark Soul
|
Duke Nukem Forever maar dan in space.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Plot van Star Citizen gelekt:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 link |
wadist
|
ik zie dat ze met hun enorm klein budget verder aan't bouwen zijn op de geweldige basis die ze in de laatste 8 jaar hebben gelegd
ik hoop dat de mensen die een afgewerkt product verwachten zo snel mogelijk beseffen dat dat er nooit gaat komen. ze gaan release dates blijven uitstellen en spijtig genoeg, omdat space nerds de meest hardnekkige nerds ter wereld zijn, gaan ze nog heel lang heel veel naïve mensen kunnen uitmelken. dit gaan ze gewoon blijven doen tot op een gegeven moment de space nerds (want de media en casual gamers hebben al door wat voor bedrijf het is) er ook genoeg van hebben en dan gaat die company sneller verdwenen zijn dan een bloksken ijs in de woestijn. misschien paar namen opofferen als scapegoat om legaal ook goed in te dekken.
Last edited by radje; 30-11-2020 at 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 link |
Senior Member
|
stukje van 0:09 tot 0:13 is wel het meest realistische tapijt dat ik al in een game heb gezien.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 link |
Dark Soul
|
Doet me meer aan Goat Simulator denken
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|