![]() |
![]() |
#42 link |
Senior Member
|
Vorig jaar niet gebacked, maar daarna tot mijn ergernis gemerkt dat het in retail bijna niet te krijgen was. Enkel maar bij enkele selecte winkels en steeds out of stock.
Normaal zou dat dit jaar wel moeten beteren. Zelf nog niet gespeeld, maar het lijkt me een heel leuke worker placement met een leuk thema. Qua moeilijkheid vergelijken ze het met Stone Age, maar dit zou iets dieper gaan. Niks vernieuwend, maar ook niks cutthroath. En hey, je hebt je eigen wijngaard... Ben ook wel onder de indruk van de produktie. Heel veel specifieke en verschillende unieke meeples. Expansion maar ineens bijgepakt. Je kan die 8 modules (Hey Queen games ![]() Mannen hebben Kickstarter en alles daar rond in elk geval zeer goed begrepen. Ook de shipping costs zijn verrassend laag. Heb ik al gezegd dat je je eigen wijngaard hebt? Lijkt me met zowel casual friends als de veelspelers iets leuk met een goed glas wijn erbij ![]() (Ze hebben zelfs een money-back. Je hebt een maand bedenktijd na ontvangst ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 13-03-2014 at 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link |
Senior Member
|
https://www.kickstarter.com/projects...0?ref=category
heruitgave van Catacombs met nieuwe graphics! Flickin' for the win!
![]() |
#45 link |
Senior Member
|
my thoughts exactly.
![]() |
#50 link | |
Senior Member
|
23$, lol das meer dan de vanilla.
Ik heb enkel die 10 allegiances nodig, want met KS van vorig jaar heb ik al role-kaarten voor 10 man... Quote:
![]() Kga deze keer mss wachten op de retail iof Essen. Nieuwe kartonnen coins boeien niet. Net als alternative art deze keer. (Mensen die trouwens waar voor hun KS-geld willen, kunnen nog altijd Viticulture/Tuscany bekijken. Stretch goals zijn stilaan epic)
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 31-03-2014 at 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link |
Public servant
|
Wel waar, maar enkel als je retail coup en retail reformation bij elkaar zet. In retail coup (de versie die ik heb) zit er bitter weinig in de doos. Zelfs gesleeved heb ik nog plaats genoeg over.
Ik ben aan het twijfelen of ik er de KS coup bij neem of niet. Het zou stom zijn als er in KS reformation 2 alt art kaarten van de inquisitor bij zitten terwijl er in de retail coup geen zaten en ik dus zou over blijven met maar 2 inquisitor kaarten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 link | |
Senior Member
|
Quote:
much wine, so hyped.
![]() |
![]() |
#55 link | |
Public servant
|
Quote:
Ik denk alleszins dat ik ga backen eens vandaag de add-on mogelijkheid voor carvern of soloth gaan open zetten. ![]() Last edited by kar; 17-04-2014 at 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 link |
Senior Member
|
Ik heb me voor Coup:reformation opgegeven voor Essen pickup.
Voor die 1 maand ga ik echt niet het dubbele aan verzending betalen. ondertussen gebruik ik wel andere kaarten om factions aan te duiden. Catacombs doet me atm niet veel.
![]() |
#58 link |
Typo Master
|
Die sier muntstukken staan mij eigenlijk wel aan... maar 'k kan mij geen enkel spel bedenken waar ik ze nodig heb
![]() En de prijs is ook wel fors ( vermits de verzending al 46$ is ) https://www.kickstarter.com/projects...-occ?ref=users |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link |
Senior Member
|
Bij Tuscany kon je metalen muntstukken bestellen aan 15$ per pakje.
Ik heb lang getwijfeld om er enkele extra te bestellen. Bv voor 7 Wonders waren die ook perfect. Maar die kickstarter is sinds gisteren afgelopen...
![]() |
#60 link |
Redactie
|
Catacombs heb ik gebacked. Vroeger al veel te veel naar zitten kijken. Ziet er met de art update echt een pareltje uit. En buiten Rampage heb ik geen dexterity games, en Rampage beviel ons best wel.
Coup: Reformation niet, aangezien ik Reformation al heb in de eerst uitgave van het spel, maar de resistance themed reboot ziet er imo vreselijk uit. Nu, voor Coup maakt dat wel erg weinig uit... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|