Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 26-06-2020, 01:10   #41   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

chance dat er weinig gras groeit in zoín cybercities
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 26-06-2020, 10:24   #42   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
En alst er is, is't vaak dood dus tmoe ni boegeren

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2020, 13:27   #43   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Die nieuwe trailer is echt fenomenaal, lang geleden dat ik zo hyped was voor een spel!

Hopelijk komt de RTX 3080/3090 tegen november uit, dan kan ik na 3j mijn PC'tje nog eens upgraden, en ben ik meteen klaar voor de volgende console cyclus van 5 jaar.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 30-06-2020, 08:39   #44   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ik snap niet goed die fascinatie met die nieuwe RTX kaarten en CP2077.

Op de recommended (gerucht al gelekt) is een 1070 kaart voor dit spel, dus hoogstens kan je dit spel met een 2070/1080Ti(non rtx)/2080/2080Ti al serieus spelen.

Een 3090 gaat richting Titan prijzen gaan, als je comfortable bent met rustig 1500+ te gaan uitgeven voor 1 grafische kaart. De 3080 en 3080Ti zullen ok weer rond de 1000 euro gaan hangen. Nvidia claimt 40% winst, dat deden ze met de vorige reeks ook en we kwamen uit op 20% reŽel gemeten.
Kweeget tzijn jullie centen, but dayum
Guru is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2020, 00:54   #45   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik hoop zo hard dat dit spel geen teleurstelling gaat worden, er wordt zoveel gesproken over bugs/glitches/crashes in de previews dat ik onderhand wel begrijp waarom ze het voortdurend uitstellen. Maar het moet wel perfect zijn bij launch, al wordt het nog eens jaar uitgesteld.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2020, 10:39   #46   link
Kurkhoer
Raadvragend

Kurkhoer's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post

m'n nieuw pc'ke gaat blazen , ziet dat haar en dat detail
Ik ben verliefd
He spared the child and spoiled the rod. I have not sold myself to God.
Kurkhoer is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2020, 13:44   #47   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Ik hoop zo hard dat dit spel geen teleurstelling gaat worden, er wordt zoveel gesproken over bugs/glitches/crashes in de previews dat ik onderhand wel begrijp waarom ze het voortdurend uitstellen. Maar het moet wel perfect zijn bij launch, al wordt het nog eens jaar uitgesteld.
Om eerlijk te zijn (ik ga zoveel shit krijgen hier van de fanbois) toen ik de gameplay beelden zag, was het wel direct van zeer mooie graphics etc.
Wat mij ook direct opviel was dat de driving mechanics en shooting mechanics, vooral gelinkt aan de auto ondermaats waren. Ik kreeg er een echt GTA4 gevoel bij. Het leek allemaal zeer clunky, ik kreeg daar echt een PS3 movement gevoel bij.

Het gevecht op 5:18

Chase op 12:50
En alle shooting dat daar op volgt.

Ik hoop dat het vroegere gameplay beelden zijn en dat ze daar al door zijn gegaan.
Old 06-07-2020, 14:49   #48   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ok ja dat ziet er inderdaad wel meh uit
DM is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2020, 15:11   #49   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

hehehe, die chase op 12:50 ziet er inderdaad wreed wonky uit
Old 06-07-2020, 15:39   #50   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Ja over die driving controls en mechanics is al veel commentaar gekomen, doch de journalisten die het effectief gespeeld hebben zeggen dat het rijden verrassend goed meevalt..

Nog 135 dagen.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2020, 19:25   #51   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Kben niet super geÔnteresseerd maar kben vooral benieuwd naar de aanbevolen specs.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2020, 19:43   #52   link
radje
wadist

radje's Avatar

stelduvoor bloemkool, koopte nen goeie gaming rig, is't nog altijd 30 fps op de bigdick masterrace settings

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2020, 20:54   #53   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Voor een team dat (tenzij ik mij vergis) nog nooit iets met gunplay en autorijden hebben gemaakt, valt dat toch goed mee?
Old 06-07-2020, 21:17   #54   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Dat is een beetje relativeren waar het niet hoort. Je kan daar wel wat in missen, maar dit is wel een hele stap terug van andere games.

Het is zelfs niet on-par met GTA5 op die beelden af te zien. Ik hoop dat het vroegere beelden zijn van waar ze staan en dat er nog iets mee te doen valt.
Old 06-07-2020, 22:47   #55   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Die mannen zijn redelijk hard actief of allerlei platformen, redelijk zeker dat die daar nog keihard aan gaan sleutelen de komende maanden na alle kritiek te lezen.
Old 06-07-2020, 22:59   #56   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
Dat is een beetje relativeren waar het niet hoort. Je kan daar wel wat in missen, maar dit is wel een hele stap terug van andere games.

Het is zelfs niet on-par met GTA5 op die beelden af te zien. Ik hoop dat het vroegere beelden zijn van waar ze staan en dat er nog iets mee te doen valt.
gij moet nogal een alziend oog hebben om dat allemaal te kunnen afleiden van paar minuten gameplay gespeeld op die typische manier dat gameplay reveals dat altijd doen (express trager met controller om vlotter/smooth beeld te geven ipv onregelmatig snelheid in movement zoals iemand thuis in realiteit zou spelen). als ze u of mij zouden opnemen terwijl we een game spelen en da in een filmke steken, tzou ni echt materiaal geven om te laten zien aan miljoenen mensen

ni da ik zeg dat 't nu al geweldig of barslecht is, das 't punt juist, ik wacht liever af tot reviews en/of zelf spelen. da filmke zegt mij niets behalve de graphics

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2020, 08:39   #57   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
gij moet nogal een alziend oog hebben om dat allemaal te kunnen afleiden van paar minuten gameplay gespeeld op die typische manier dat gameplay reveals dat altijd doen (express trager met controller om vlotter/smooth beeld te geven ipv onregelmatig snelheid in movement zoals iemand thuis in realiteit zou spelen). als ze u of mij zouden opnemen terwijl we een game spelen en da in een filmke steken, tzou ni echt materiaal geven om te laten zien aan miljoenen mensen

ni da ik zeg dat 't nu al geweldig of barslecht is, das 't punt juist, ik wacht liever af tot reviews en/of zelf spelen. da filmke zegt mij niets behalve de graphics
Ik baseer het op die scenes, er zijn er nog hoor. Mijn vraag tot mezelf was eerder, heeft het te maken met de demo zelf, of is het effectief houterige gameplay. Dat de demo 100 keer naast een target schiet, i don't care, maar dat rijden in die cockpit was een scripted move zonder al te veel scenery.
Er is nog wel wat tijd on dat soort zaken te bekijken uiteraard en waarschijnlijk zullen ze dat ook wel doen.

Voor mij van't zelfde, afwachten tot de reviews die ik vertrouw, dus niet IGN ofzoiets.
Old 07-07-2020, 10:20   #58   link
Ja-Rune
Eigenaar, he/they/cis

Ja-Rune's Avatar

Ik ga op basis hiervan precies toch ook maar even afwachten..

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Quote:
Originally Posted by tragezot View Post
ik kan u verzekeren, het gras groeit.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2020, 10:35   #59   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Wel ja, het is nog niet uit. Dus veel andere keus heb je niet.
Old 07-07-2020, 10:59   #60   link
Lion
Nį1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
Om eerlijk te zijn (ik ga zoveel shit krijgen hier van de fanbois) toen ik de gameplay beelden zag, was het wel direct van zeer mooie graphics etc.
Wat mij ook direct opviel was dat de driving mechanics en shooting mechanics, vooral gelinkt aan de auto ondermaats waren. Ik kreeg er een echt GTA4 gevoel bij. Het leek allemaal zeer clunky, ik kreeg daar echt een PS3 movement gevoel bij.
Quote:
Originally Posted by DM View Post
Quote:
Originally Posted by Ja-Rune View Post
Ik ga op basis hiervan precies toch ook maar even afwachten..
Ma debielen maat. Alsof Roach in W3 zo vlot was. Ge gaat een verhaal met massive storyline toch niet afbreken omdat een handvevechtje er wat clunky uitziet?
Lion is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules