![]() |
![]() |
#44 link |
Waarom ben ik hier?
|
Ik snap niet goed die fascinatie met die nieuwe RTX kaarten en CP2077.
Op de recommended (gerucht al gelekt) is een 1070 kaart voor dit spel, dus hoogstens kan je dit spel met een 2070/1080Ti(non rtx)/2080/2080Ti al serieus spelen. Een 3090 gaat richting Titan prijzen gaan, als je comfortable bent met rustig 1500+ te gaan uitgeven voor 1 grafische kaart. De 3080 en 3080Ti zullen ok weer rond de 1000 euro gaan hangen. Nvidia claimt 40% winst, dat deden ze met de vorige reeks ook en we kwamen uit op 20% reëel gemeten. Kweeget tzijn jullie centen, but dayum |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 link |
Punk in drublic
|
Ik hoop zo hard dat dit spel geen teleurstelling gaat worden, er wordt zoveel gesproken over bugs/glitches/crashes in de previews dat ik onderhand wel begrijp waarom ze het voortdurend uitstellen. Maar het moet wel perfect zijn bij launch, al wordt het nog eens jaar uitgesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link |
Raadvragend
|
Ik ben verliefd
![]()
I seek pleasure. I seek the nerves under your skin. The narrow archway; the layers; the scroll of ancient lettuce. We worship the flaw, the belly, the belly, the mole on the belly of an exquisite whore. He spared the child and spoiled the rod. I have not sold myself to God. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link | |
Waarom ben ik hier?
|
Quote:
Wat mij ook direct opviel was dat de driving mechanics en shooting mechanics, vooral gelinkt aan de auto ondermaats waren. Ik kreeg er een echt GTA4 gevoel bij. Het leek allemaal zeer clunky, ik kreeg daar echt een PS3 movement gevoel bij. Het gevecht op 5:18 Chase op 12:50 En alle shooting dat daar op volgt. Ik hoop dat het vroegere gameplay beelden zijn en dat ze daar al door zijn gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 link |
Waarom ben ik hier?
|
Dat is een beetje relativeren waar het niet hoort. Je kan daar wel wat in missen, maar dit is wel een hele stap terug van andere games.
Het is zelfs niet on-par met GTA5 op die beelden af te zien. Ik hoop dat het vroegere beelden zijn van waar ze staan en dat er nog iets mee te doen valt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 link | |
wadist
|
Quote:
ni da ik zeg dat 't nu al geweldig of barslecht is, das 't punt juist, ik wacht liever af tot reviews en/of zelf spelen. da filmke zegt mij niets behalve de graphics |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 link | |
Waarom ben ik hier?
|
Quote:
Er is nog wel wat tijd on dat soort zaken te bekijken uiteraard en waarschijnlijk zullen ze dat ook wel doen. Voor mij van't zelfde, afwachten tot de reviews die ik vertrouw, dus niet IGN ofzoiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 link | |
N°1 Music Spammer
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |