![]() |
![]() |
#45 link | |
Una
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link |
Blofficoso
|
Kunnen we voor inleving proberen om Nederlandstalige namen te gebruiken plz?
"Blablabla nederlandsnederlands, Jamhead." da gaat redelijk hard op mijn systeem werken op den duur. :/ Allé als iedereen den engelsen toer op gaat, pas ik mij wel aan, maar om dat binnen de party te mengen, dat trekt op ni veel. Uitgezonderd elfen of dwergen of weetikveel namen die op geen enkele taal trekken, natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link |
Blofficoso
|
Ik ga mijn opmerking over engelse/nederlandse namen herzien want da's gewoon niet erg haalbaar.
Dat gezegd zijnde, vind ik dat "Jamhead" als naam mijn inlevingsvermogen nogal hard gaat euh... mollen, elke keer ik hem lees. :/ 'k Weet niet goed waarom. "Jamhand" deed dat niet, om een verder onontcijferbare reden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 link | |
Bordspelnerd
|
Quote:
Davron past perfect, grappig genoeg. Jamhead past minder goed. Paar voorbeeldnamen die eraan komen: Oleg, Svetlana, Noleski, Surtova, Grigori het land heet Restov, Brevoy Paar rivieren: Gudrin, Skunk, etc... Als "Jamhead" een bijnaam is, vind ik het zeker ok. Misschien is daar makkelijker mee te leven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 link | |
Serious Member
|
Quote:
EDIT: en ik ben Roger, den Hobbit. Ahja, ik fiks alles hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link |
Man of Science
|
Plus, in alle eerlijkheid, een Rogue met een beetje Charisma kan tijdens roleplay min of meer dezelfde "rol" als een bard spelen, en gaat tienduust miljoen keer simpeler zijn om te spelen dan een Bard als ge de regels nog niet zo goed door hebt (en zelfs als ge ze wel goed kent tbh, bards zijn complexe fuckers).
Alhoewel het in de natuur is, is het tevens niet onmogelijk dat we ooit ergens een ruïne of dungeon tegenkomen, en als ge Rogue zijt gaat iedereen u dan op hun blote knietjes danken dat er toch íemand is die weet wat em met een gesloten deur en een valstrik aan moet vangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|