![]() |
![]() |
#3 link |
You ain't seen me, aight!
|
Eerste geclaimd. Inderdaad geen steam keys ... (is er een manier om de pledge omhoog te krijgen zodat die wel steamkeys unlocked?)
Thx alvast. Volgende keer als ik hier weer een key over heb van iets, zet ik het hier ook. ![]() Mod: 't is indie bundle V, dat zal niet meer lukken, vrees ik. Last edited by HeLLBirD; 02-04-2013 at 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link |
Señor
|
Company of Heroes 2 beta keys: http://bit.ly/COH2keys
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
Ik heb voor u naar keuze: EU3 Chronicles, Half-Life 2, Half-Life 2 Episode 1, 25% korting op Bit.Trip Runner 2, Steam Community Beta Access (oooooooooooooh) of een TF2 hoedje (Ellis' Cap, Bill's Hat, Genuine Dead Cone, Genuine Brain Bucket). Fuck Dota keys. Last edited by CSM; 16-04-2013 at 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 link |
Senior Member
|
oh, ik ben terug bezig met HL² (na het uitspelen van Black Mesa), maar heb nog nooit de episode's gespeeld.
Ik zal straks eens kijken of ik iets kan aanbieden. Al vrees ik ervoor, buiten DOTA-keys.
![]() |
#20 link |
Senior Member
|
Lastig
![]() Bon, de ene heeft "best wel" interesse, de andere staat in mijn friendslist en toen ik het spel kocht zag ik dat het al op Csm zijn wishlist stond. Ik vind first come, first serve meestal wel ok. Maar als de ene het spel keigraag wil vind ik dat nogal lullig. Kunnen jullie er zelf uit geraken? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|