![]() |
![]() |
#1 link | |
Senior Member
|
One night werewolf: Inschrijvingen + regels
In afwachting van de invulling van Alex zijn beloftes, een klein experimentje.
Dit is de nieuwste hype in weerwolf land met maar 1 "dag" van discussies, waarna er gemoord wordt. Op het eerste zicht lijkt het veel meer op geluk gebaseerd, maar er is best wat informatie voor handen. Regels nog onder voorbehoud van nazicht vanavond, maar je kan nu reeds inschrijven. Max 6 spelers. Quote:
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 30-09-2013 at 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 link | |
Soupe du jour
|
Quote:
Krijgt de dief als wolf te weten wie de andere wolven zijn en vice versa? Secret voting is ook maar gay. Denk niet dat het zo'n interessant thread materiaal gaat maken. Wolven gaan er alle baat bij hebben dat er geen discussie is; veel meer een IRL spel zoals Resistance. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 link |
Senior Member
|
Ik deel je bedenkingen, maar atm is hier toch niks
![]() De regels van deze versie zijn imo zo goed als letterlijk overgenomen, maar ze worden (logischerwijze) nergens gepubliceerd. Het zal er wat vanaf hangen hoeveel de dief/ziener/wolven lossen, zij zullen dan ook de discussie wat moeten trekken. Dat samen met de vote count. Geen idee wat het wordt. Ivm je dief -> wolf vraag dacht ik van niet. Ik zoek het even op.
![]() |
#7 link |
Soupe du jour
|
Ben maar luidop aan't denken ze
![]() Het gaat er van afhangen of de ziener toevallig chance heeft of niet. Pas als de ziener uitkomt met een beschuldiging heeft het voor de wolven zin om de confrontatie aan te gaan met een nepziener. Voor de rest hebben ze er baat bij niets te zeggen. Een ziener toestaan een announcement te maken over 1 andere villager zorgt er wel voor dat de kansen 50% zijn .. Showdowns zijn wel leuk IRL, op fora is het meestal rond de pot "nietes welles" quoten. IRL valt het ook harder op als je gewoon aan het wachten bent of er al dan niet een ziener afkomt, iedereen zit dan ook paraat aan tafel. Op forums hebben we een busy excuus. De dief kan eigenlijk enkel zeggen dat iemand anders een villager is (wat hij zou kunnen doen als wolf voor een medewolf). Zijn woord is dus niet veel waard. Last edited by Alex; 30-09-2013 at 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 link |
Senior Member
|
Dief komt de andere wolven niet te weten. In het IRL spel zit zijn rol nadat de wolven naar elkaar kijken.
En gewoon niks zeggen en hopen dat er al dan niet een wolf wordt gevote lijkt me wat onnozel. Je kan een gewone wolven ook tot die basis herleiden imo. (Ik vind het sowieso al achterlijk dat je mogelijks een all-good group kan hebben, maar we zien wel ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 30-09-2013 at 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 link | |
Soupe du jour
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link | |
Soupe du jour
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 link | ||
Senior Member
|
Classic shrimp
![]() Quote:
Quote:
Cancelled wegens desinteresse. Gl Alex ![]()
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 04-10-2013 at 09:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 link |
King of the jungle
|
Ik was in voor een gewone Weerwolf, ik snap niet 100% hoe dit spel gaat werken en ik wil ook niemand teleurstellen dus ik kijk voorlopig gewoon even de kat uit de boom. Geen idee wat hier zo "classic Shrimp" aan is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|