![]() |
![]() |
#21 link |
Unbanned
|
Volgens de geweldige dag1-theorieen moet dat wel, of net niet; maar het kan wel meta-gewijs opvallend net weer niet!
Je kan er wel de conclusie uit trekken dat Centurio op ironische wijze leert wat een bandwagon per definitie is. Verder enkel liefde voor hem. "My fists bleed death. Welcome to your doom!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 link |
Mega Shrimper
|
Ja Fidoh, ik dacht het wel. Maar 't is al zo lang geleden, ik kan me ook vergissen. Carry on.
Most people don't even know what sysadmins do, but trust me, if they all took a lunch break at the same time they wouldn't make it to the deli before you ran out of bullets protecting your canned goods from roving bands of mutants. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 link | |
he/him
|
Quote:
soit, nu gaan wandelen met mijn hond, erna lees ik alles nog eens opnieuw en vote ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 link | |
Alive and human
|
Quote:
Tis hier namelijk shrimp. Als hij een wolf zou zijn zou hij dat nooit zeggen. In het geval dat hij een Ziener is, wat acku gewijs ook kan, dan zal hij iedereen kunnen uitmaken voor domme vanillagers omdat ze teveel deduceerden uit zijn post. Anyway, hoe je het ook draait of keert, ik durf met 2% zekerheid te beweren dat Acku goed of neutraal is. DUUUUSSSS.... BANDWAGON! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 link | |
King of the jungle
|
'k Zat op't unief, ben nog maar net thuis.
Enfin, uit de eerste dag is nogal weinig te concluderen, natuurlijk. Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 link | |
Bordspelnerd
|
Quote:
http://wiki.crygaia.com/view/Dragons "The Dragon are a player and NPC secret society". Zal wel niet één speler zijn, imo. Denk dat dit een spel is met 3 (gelijk verdeelde?) factions, waarschijnlijk met verschillende win conditions. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link | |
King of the jungle
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link |
Unbanned
|
Tussenstand
Eventuele fouten zijn accidenteel |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 link | |
Unbanned
|
Ok hier komt een dag-1 theorie. Het duurt een tijd voor evil zichzelf kan organiseren, dus hun beste strategie is wachten en dan stemmen op een manier die hen uit het licht houdt, in de hoop (met grote kans op slagen) dat de goede het vuile werk al doen.
Een goede gaat ook afwachten omdat de eerste twee altijd een doelwit vormen, maar heeft weinig baat erg lang te wachten wegens totaal gebrek aan informatie. Dus ga ik voor iemand die wel actief wou zijn, maar dat ineens niet meer is: Quote:
!Vote: The one and only Buffalo Dat maakt: acku - 3 centurio - 2 fidoh - 1 avalanche - 1 buffalo - 1 Eventuele fouten zijn accidenteel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|