![]() |
![]() |
#81 link | |
Ancien
|
Quote:
Takeshi: ik krijg ook alles (multimedia, tv, speakers, gsm, pc, ....) aan inkoopprijs via verscheidene sites en techdata behoort ook tot de mogelijkheden. Als ik op hun site een interessante tv zie staan zal ik het je melden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 link |
Senior Member
|
Iets wat ik mij toch afvraag als ik jullie hier allemaal bezig hoor. Hoe ver zitten jullie van de tv? Hier is het een 2-2,5 meter in mijn living en mijn 32 inch vind ik dan al redelijk groot. En dan zijn er hier die spreken over 50 inch.
![]() |
#83 link | |
ALPPALP
|
Quote:
En merci voor het melden Awoujol, ik ben mijn Techdata login kwijt, tegen dat die antwoorden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 link | |
Punk in drublic
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link |
Moeten er nog posts zijn?
|
Dit weekend ook eens gaan zien waar het allemaal over gaat tegenwoordig. De meeste LCD's speelden MTV af, vreselijk slecht. Weet niet of het aan de resolutie ligt of aan een te zwak signaal, maar het was erger dan op een oude beeldbuis.
En toen zag ik een HD-DVD op een Plasma. Hallo? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 link |
ALPPALP
|
Er zijn al DVD's met niet te skippen trailers... (fast forward werkt gelukkig wel)
Maar ik vrees een beetje dat in de toekomst (ik zei dan ook IN DE TOEKOMST) daar serieus wat gaat aan veranderen als het TV platform zoals we het nu kennen op de achtergrond zal komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 link |
Senior Member
|
Ik vind die kijkwijzer, BAF dingen een verschrikking. Ik koop dus al mijn DVD's officieel maar tegen dat je die waarschuwingen hebt gehad van Belgie (in Nederlands/Frans) is het BAF die verantwoordelijk is en je bent een dief blablabla, dan de kijkwijzer en dan nog een waarschuwing zijn we enkele minuten verder. Vooralsnog kan ik niet anders (toch op mijn samsung en phillips dvd speler/recorder) dan het uit te kijken.
Last edited by silence; 06-06-2007 at 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 link | |
★★[M]★★
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#99 link |
Executive
|
De enige bestaansreden (naa$t commerce, uiteraard) van DVD (en de nieuwe media HDDVD en BluRay) is gebruikersgemak: insteken in een 20-euro-speler van denaldi of tkruitvat en afspelen, zonder enige technische kennis ("wat is dat, downloaden? streamen? rippen? transcoderen? reclame wegknippen? HTPC?"). Net dan gemak wordt dan weggenomen door een verplicht minutenlang oponthoud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 link |
Senior Member
|
Bij de nieuwere media kan ik verplichte reclame enigzins nog begrijpen, de nieuwe technologie moet op een of andere manier betaald worden en als die dingen 20 euro meer per stuk kosten dan zouden consumenten minder geneigd zijn om het te kopen. Daarom begrijp ik het enigzins nog wel, maar goedkeuren is een ander paar mouwen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|