![]() |
![]() |
#4 link |
wadist
|
binding of isaac: rebirth is een geniaal spel en na CS:GO steekt daar bij mij het meeste tijd in (bijna 400 uur nu). de originele isaac kan je even goed laten liggen, rebirth is op alle vlakken superieur en nu dat afterbirth (dlc/expansion van rebirth) uitkomt is het al helemaal irrelevant, imo.
(den eerste isaac was een flash spel, rebirth was een reboot van't spel met veel extra. iedereen in de community speelt rebirth nu.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 link |
wadist
|
j
veel nieuw items/synergies/nieuwe char/nieuwe vijanden/leaderboards. het noemt DLC maar in principe is't zoals een oldschool expansion, veel nieuwe shit. en met de nieuwe items en synergies, wa zowat de core is van isaac, gaat ge ook een andere ervaring hebben dan alleen een nieuwe rebirth save state. maar ik ben wel biased natuurlijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link |
Senior Member
|
Heb na 300+ uur op de originele binding of isaac nooit meer de moed gevonden om het in rebirth opnieuw te doen, hoewel rebirth blijkbaar wel een pak gemakkelijker is dan het origineel.
Maar het is nog altijd mijn meest gespeelde spel op Steam, dus wie weet... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 link |
wadist
|
Veel bekende Isaac streamers die al hebben mogen testen in't geheim hebben gisteren en vandaag gezegd dat er genoeg nieuw materiaal inzit dat ze er even goed een nieuwe Isaac van hadden kunnen maken maar dat bewust niet hebben gedaan.
fucking STOP MET HYPEN KUTSTREAMERS NOG 2 UUR BOYS |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|