![]() |
![]() |
#31 link |
wadist
|
ok, genoeg spam, eventjes samenvatten voor diegene die originele of rebirth hebben gespeeld:
- er is een nieuwe mode, greed mode. wijs systeem, kga niet teveel spoilen maar het geeft nieuwe dimensie aan het spel. - er zijn nieuwe type floors en rooms. - nieuwe pills/cards - nieuwe shopitems - het aantal nieuwe active/passive items is voelbaar en duidelijk aanwezig bij elke mode. het is niet dat je zwaar moet zoeken zoals bij sommige DLC's of expansions. - de nieuwe synergies zijn duidelijk een voorbeeld van de dev's die naar de spelers hebben geluisterd, ongelooflijk veel fun stuff. en ik heb nog maar een paar uur gespeeld - afterbirth is ook veel moeilijker dan rebirth: zowel de nieuwe minibosses, bosses en zelfs extra hidden/mega bosses zijn (een pak) moeilijker en de bosses uit rebirth/origineel zijn precies ook gebuffed in hard mode. en we spreken niet over een paar bosses ook, ik kom elke run een paar nieuwe tegen. insane. - nieuwe char is maar meh op eerste zicht maar nog niet veel mee gedaan, ik zal op een gegeven moment die wel eens paar uur spelen om synergies te testen. heeft namelijk een apart manier van spelen. - nieuwe challenges en 1 woord: hush. als ge hem tegenkomt. fuck me. geniale expansion. [/hype] |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 link | ||
wadist
|
Quote:
Quote:
Straks verder spelen en de items leren kennen maar ken er ondertussen toch wel al een stuk of twintig-dertig nieuwe en wat ze doen en de meeste nieuwe bosses ken ik ook al. Greed mode is plezant. Kunnen nog wel hidden stats bijzitten bij veel items waar ik alleen de oppervlakkige stats van heb momenteel (zoals bijvoorbeeld tear up/speed down bij small rock als je een andere tear/speed modifier krijgt) maar die kan ik pas ontdekken als de stat tracker geupdate is voor afterbirth. Momenteel veel experimenteren en de nieuwe synergies ontdekken, zalig plezant. Isaac ftw. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|