![]() |
![]() |
#69 link |
Senior Member
|
En hoeveel spelers zijn er zo?
![]() |
#73 link |
wadist
|
de patch is er:
greed mode fixed azazel blijft op (thank the lord) lost start nu met holy mantle er is een nieuw char, Keeper en ge unlocked die door 1000 coins te smijten in uw greed donation machine elke keer je greed mode doet en finished. ik zit aan 143 coins, kzal nog serieus wat runs mogen doen. 999 coins in gewone donation machine is easy en kunt ge grinden op een uurke, dit niet echt. hmmm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 link |
wadist
|
De gewone donation machine?
Coins Donated Chance 10 Coins Blue Map is unlocked 20 Coins Upgrades the Shop to Level 1 50 Coins There's Options is unlocked 100 Coins Upgrades the Shop to Level 2 150 Coins Black Candle is unlocked 200 Coins Upgrades the Shop to Level 3 400 Coins Red Candle is unlocked 600 Coins Upgrades the Shop to Level 4 900 Coins The Candle is unlocked 999 Coins Stop Watch is unlocked Alles tot level 4 is eigenlijk wel belangrijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 link |
wadist
|
Nee, je kan uw savefiles meepakken dus grinden nu is niet nutteloos. Ik ben gewoon op een verse nieuwe savefile gestart (en al de rest gewiped) omdat ik een zot ben die zichzelf graag pijn doet.
Ik kan expansion alleen maar aanraden trouwens, zeker nu het met de laatste patch zo goed als volledig gefixed en geoptimaliseerd is. Zelfs al ben je iemand die maar heel casual speelt en maar meestal tot mom fight komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 link |
Senior Member
|
Ik ga het zeker kopen. Denk dat ik nu ook al rond de veertig uur in Rebirth heb gestoken, zelfs als casual. Nu is 't alleen wachten tot het op ps4 uitkomt.
Het is echt een speciaal spel. Kunt drie kwartier aan een goeie run bezig zijn om dan ineens heel de boel te verneuken op een paar minuten. Of je kunt het totaal niet meer zien zitten met nog een half hartje over, om er dan ineens toch weer helemaal bovenop te komen. Het spelen zelf heb ik ook wel redelijk onder de knie. Mijn probleem is nog altijd mijn kennis van de items. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 link |
wadist
|
over frustratie gesproken, kwas hush aant doen met lileth en ik ben gestorven toen hij op 2% stond
babyrage. maar als ge dit spel speedrunned en vaak speelt leer ge op den duur om gaan met zo'n zaken, ik heb letterlijk 2 seconden gecared en nu kijk ik al uit naar mijn volgende run. en de hush kill die er gaat komen, natuurlijk. en afterbirth komt einde december op de PS4 uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|