![]() |
![]() |
#84 link | |
|
Quote:
Blijft wel het punt dat een console kopen voor 1 spel nogal overkill is, maar ik heb alvast vertrouwen dat er nog andere goede spellen zullen volgen. Mario ziet er alvast ook zalig uit.
![]() |
![]() |
#88 link | |
Senior Member
|
Edge Magazine
Quote:
ja kroket
![]() |
![]() |
#89 link | |
|
Quote:
Komaan Jaak, ge verdient het gewoon om dit spel in de best mogelijke kwaliteit te spelen. En op het bankje aan het basketterrein. Kortwiek uzelf niet tot de vorige generatie man, ge gaat er spijt van krijgen, Santa zegt het u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 link |
she/her
|
Op zich hebt ge volledig gelijk eh, maar ik heb mij fameus mispakt met mijn Wii-U en wil niet nog eens het gevoel hebben afgeript te worden door Nintendo
![]() Ik denk dat er wel mooie packs zullen uitkomen in het najaar (richting feestdagen) en ik mij dan wel een Switch aanschaf met Mario bij ofzo. Spijtig dat Zelda idd de launchtitel is in mijn geval, maar momenteel vind ik 360+ EUR wat teveel van het goede voor een spel ![]() (Tenzij ik voor vrijdag mijn Wii-U verkocht krijg) |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 link |
anale kattenneuker
|
Ik geloof sterk in wat er in de toekomst gaat bijkomen voor deze console. En het spreiden van titels hiervoor is eigenlijk zeer goed voor mij aangezien een Nintendo altijd een aanvulling was naast mijn pc. Voor die zalige exclusives en voor hun out of the box denken.
Maar wat botw betreft... Nintendoke, nintendoke wat doet ge nu!
![]() |
![]() |
#92 link |
she/her
|
Welja, bij mij zou het zijn ter aanvulling van mijn PC en PS4.
![]() Terwijl mijn PSx ter aanvulling was van mijn N64 en PS2 ter aanvulling van mijn Cube. THANKS FOR FUCKING UP NINTENDO ![]() (mijn Wii heeft veel stof gevangen omdat ik geen fan ben van motion brol, de grootste reden waarom ik skyward sword maar een paar uur heb gespeeld) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 link |
Integrated Amplifier
|
Dat gaat mijn besluit ook worden. Denk ook niet dat ik nu Zelda ga kopen. Tenzij het na de release duidelijk is dat de WiiU versie an sich niet zoveel verschilt van de Switch versie (dus echte gameplay footage, ipv die E3 footage)
![]() |
#98 link |
anale kattenneuker
|
Ik zou het nog snappen dat ge dat zou doen om uw geweten te sussen omdat ge een console koopt voor 1 game.
Maar dit is niet zomaar 1 game. Dit is iets waar ge binnen 20 jaar nog weet waar ge zat te basketten toen ge voor het eerst the Great Plateau ownde. Vergeet da niet. Hype lvl is binnen dit en 3 dagen onuitwisbaar. Vrouwen gaan spontaan kinderen baren. Zo goed is dit.
![]() |
![]() |
#99 link |
Filmnerd
|
Ja, maar er speelt nog een ander gegeven mee, en dat is dat ik momenteel geen tijd heb om 100 uur in een game te steken waarvan ik weer dat ik er zoveel tijd aan wil spenderen.
Ik ben ook niet zo hypegevoelig, maar ik herken wel een classic als ik hem zie. Als ik een Switch koop, en die kans is zeer groot, dan komt Zelda er hoe dan ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|