![]() |
![]() |
#21 link | |
the king of the divan
|
Eenmaal ik een stream gezien had ergerde ik mij veel te hard aan mijzelf tijdens het spelen.
Die mannen laten dat zo gemakkelijk lijken en ik heb echt niet genoeg tijd om te oefenen. No hotkeys naab hier klok. LEL ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 link |
she/her
|
https://www.trueachievements.com/a28...gamerid=896471
deze net gehaald, was pittige ![]() zonder hotkeys, denk ik niet dat ge die haalt in DE. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 link |
Waarom ben ik hier?
|
Mij toch nog eens kunnen amuseren, zit nog redelijk low elo. Geprobeerd van een tower rush te doen, half gelukt.
Kerel wou mij ook tower rushen, ook half gelukt. Veel micro management moeten doen, maar uiteindelijk toch de geest moeten geven, ergens gemist met een wall te builden en direct villagers kwijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 link |
De Verschrikkelijke
|
Dju, doet me toch weer twijfelen aan de Game Pass. AoE II is mijn meest nostalgische spel ever, maar AoE III was eigenlijk ook wel oké. Ik snap echter het nut van een DE net iets minder, dat spel oogt nog redelijk fris en modern. Dan staat een DE van AoM veel hoger op mijn verlanglijst.
![]() |
#31 link | |
she/her
|
Quote:
Ook animaties/look van bepaalde units die nu wat logischer moeten zijn. goede first glance van weekje geleden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 link | |
De Verschrikkelijke
|
Quote:
![]() Ik heb de originele versie geen vijf jaar geleden een flinke tijd gespeeld, ik ben vooral benieuwd naar wat de voelbare verschillen zijn die een replay de moeite waard maken. De grafische update lijkt me bijvoorbeeld op basis van een handvol video's niet echt zo enorm (wat me niet verbaast, AoEIII was 15 jaar geleden al de moeite op visueel vlak).
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|