![]() |
![]() |
#43 link | |
anale kattenneuker
|
Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link | |
Member
|
Quote:
Nu ja een Xbox One X zou ik toch nooit kopen, heeft geen exclusives die mij interesseren en enkel voor RDR2 is ook wat zot. Dan is de PS4 Pro een betere optie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 link |
anale kattenneuker
|
pff, tegen dan heb ik al lang genoten van mijn met mijn ol in de zetel te liggen terwijl ik zit te YEEEEEEEEHAW'en
30 FPS LEKO'S ARMY
![]() |
![]() |
#47 link |
Senior Member
|
hetvolgende is fake news :
(trouwens volgens mij kan je het mss kopen aan 45 euro zat vandaag een bon in de bus van colruyt , -15% op duurste artikel in de bus bestel het op collishop/dreamland , ( zowel ps4 als xb 52,95 euro) en betaal het aan de kassa met die bon) Last edited by Bonbon; 23-10-2018 at 13:43. Reason: de klein letterkes gelezen |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 link |
Senior Member
|
Misschien ook nog een tip:
https://www.fun.be/ps4-red-dead-redemption-uk.html Morgen krijg je 10% korting op games, dvd's, etc ... . staat standaard aan 54,99. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link | |
Waarom ben ik hier?
|
Quote:
Die mensen waren toch niet altijd super positief, ze zagen toch echt vaak de drops etc. Als je game de gameplay heeft om dat te overtreffen des te beter, maar 30fps brah is lage shizzle. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 link | |
wadist
|
Quote:
ik ben de laatste die met nen high end pc overal 150fps+ er uit wilt peren (heb maar een gemiddeld pcke) ma als ge in current year echt nog altijd 30 fps wilt verdragen van developers, lmao. da ge het tolereert door de overduidelijke beperkingen van uw console da's één ding maar het verdedigen als in "ge hebt toch nie meer nodig" euh ok whatever you say heb 30 fps limit eens getest op een paar open world games op mijn computer vandaag. het verschil in dat type singleplayer tussen bijvoorbeeld constant 60 of constant 90/100 maakt nie veel uit maar tussen 30 en 60 kust mijn kloten wa een verschil. ge moogt het hebben, zal ik wel wachten op de échte versie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 link |
Senior Member
|
De traantjes zullen vrijdag ook aan 60 fps zijn.
Yehaaw fuckers
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|