![]() |
![]() |
#81 link |
Senior Member
|
Heb ik al geprobeerd met Forza Horizon 4 op pc aan 30, 60 en 120 fps en ik kan daar dus geen verschil in ontdekken. Dus voor mij maakt dat niets uit en zolang het op een stabiele 30fps draait, heb ik daar geen enkel probleem mee.
![]() |
#85 link |
anale kattenneuker
|
Ja, ge zult dat waarschijnlijk wel zien maar uw anus gaat niet ontploffen van de onspeelbaarheid he.
Wat het belangrijkste is. Vrijdag is het fucking YEEEEEEHAWWWW TIME BOYS
![]() |
![]() |
#89 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() kundet nog altijd nie zien
![]() |
![]() |
#90 link |
Senior Member
|
De eerste paar seconden wel, na een kleine minuut erop te staren zie ik geen verschil meer tussen 60 en 30 fps. 15 fps zie ik uiteraard wel het verschil en daar ga ik nooit beweren dat dit aanvaardbaar zou zijn.
![]() |
#95 link |
anale kattenneuker
|
Tis alle drie onleesbare drab. Sup.
YEEEEEEEEEEEHAW straks review embargo lifted do you even lift embargo's??? ROFLS WE HATE SPORTING WESTERN STYLE
![]() |
![]() |
#98 link |
she/her
|
op 9lives postte iemand over mailke nr bol.com:
Beste Philip, of moeten we zeggen: Arthur Morgan? Gunslingers, outlaws en sheriffs hebben ons magazijn overrompeld. Maar we bewaken je game met ons leven en bereiden nu het transport voor. Speciaal voor de gelegenheid hebben we de Pony Express weer tot leven geroepen. Red Dead Redemption II: de route 1.Je krijgt een mail zodra de Pony Express is vertrokken. 2.De ruiter houdt halt bij jou tussen 8:00 en 20:00 uur. 3.Je kunt zijn route volgen via Track & Trace. 4.Bij je game zit een voucher voor je gratis outlaw survival kit en war horse. 5.Mocht jij de selectie behaald hebben voor de Nachtlevering, dan ontvang je hier apart een mail over vandaag. " Dus, houd je ogen open voor onze Pony Express. Bedankt voor je aankoop bij bol.com en geniet van het Wilde Westen." geniale mannen daar |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 link | |
anale kattenneuker
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
|