Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 02-10-2020, 08:58   #41   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

EERLIJK IS EERLIJK HE RADJE

WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2020, 09:47   #42   link
radje
wadist

radje's Avatar

JUST E JUST

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2020, 09:47   #43   link
radje
wadist

radje's Avatar

:')

Old 02-10-2020, 09:50   #44   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Diablo is de polished poe van de aldi

Alst er iets is wat ze goed kunnen, copy pasta en add polish.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2020, 10:51   #45   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Gohja, ik heb PoE zeker 5 keer opgestart, en telkens een 10tal uur gespeeld, maar ik raak daar om n of andere reden nooit volledig in. Telkens wil ik het opnieuw een kans geven, maar meh.
Wat niet wil zeggen dat D3 beter was, zeker niet. Mijn favorieten zijn nog altijd Diablo2 en Titan Quest, sindsdien heeft niemand een arpg gemaakt waar ik mezelf cht in verlies,terwijl ik er wel naar op zoek ben. Ik heb er veel gespeeld door de jaren heen (PoE, Torchlight, Grim Dawn, Victor Vran, Inquisitor - Martyr, Vikings: Wolves of Midgard, ... schieten me nu te binnen).

Dusja, als Blizzard luistert naar de community en het spel weer dichter naar D2 trekt (de skill tree is al een stap voorwaarts), dan ben ik een blij mens en wil ik het spel zker proberen. Achteraf kunnen we dan wel zien of het het wachten waard was. En den Aldi heeft soms betere producten dan elders (mjammie die hun cordon bleus uit den diepvries).
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2021, 23:49   #46   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

fuck yeah
Old 19-02-2021, 23:55   #47   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Jaja. Rogue wordt sowieso mijn eerste DIV-character. Qua sfeer zit het ook allemaal wel een pak beter precies. Voldoende gore de naam Diablo waardig.

Ik stoor me alleen aan het feit dat het precies dezelfde engine is als D3, met wat extra/andere postprocessing effects. D3 is bijna 10 jaar oud, er zou toch wat meer evolutie in mogen zitten, toch? Zelfs die cinematic ziet er gelijk wat verouderd uit, als we eerlijk zijn.

Ben wel blij om te zien dat het wapen dat ze in haar handen heeft, ook het wapen is dat effectief de aanval uitvoert, zoals in D1/D2. Ik heb het graag dat mijn weapon of choice telt in de (visuele) combat, en dat het dus meer is dan een drager van wat stats (zoals in D3). Gameplay-gewijs al redelijk wat positieve veranderingen gezien, in die paar korte stukken gameplay dat we al mogen aanschouwen hebben.

Mod:

En voor de volledigheid: Diablo2: Resurrected dus ook officieel aangekondigd:

Ik kijk meer uit naar DIV, maar deze zal de honger ondertussen wel stillen. Blijkbaar draait de oude Diablo2 gewoon op de achtergrond en kun je on the fly tussen de nieuwe en de oude graphics switchen. Beetje zoals de Monkey Island-remasters. Dat vind ik wel top.

Last edited by HeLLBirD; 20-02-2021 at 00:18.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2021, 00:33   #48   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

D4 Rogue ziet er mij zalig uit!

De D2 remake vind ik maar meh. Gameplay, skills, mechanics etc zijn wat verouderd intussen als het gewoon maar een grafische update is. Cashgrab vrees ik.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2021, 00:59   #49   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Ja ik zie het al, gaat weer paar honderd uur van m'n leven kosten.

Die vessel of hatred stuff is exact hetzelfde als bounties in APB Reloaded, was fun daar... Tot dusver wel altijd nul komma nul interesse in PVP in Diablo games gehad.

Last edited by oblo; 20-02-2021 at 01:07.
oblo is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2021, 01:08   #50   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik ben eigenlijk meer hyped voor de D2 remaster. Ziet er echt goed uit en qua gameplay, character building en itemization is dat spel nog altijd de max.

D4 ziet er ook wel goed uit, maar heb ergens wel mijn twijfels bij dat open world gedoe.
En heel dat skill systeem van D3 was echt niet goed, dus ze moeten zich eerst nog bewijzen.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2021, 01:20   #51   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Tjezus, die Diablo 2. My body isn't even ready

Die "on pc (& consoles)" wel goed den draak gestoken met zichzelf
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2021, 08:44   #52   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Honderden, duizenden uren.

Ik ben hier niet klaar voor

WE HATE SPORTING"

Old 20-02-2021, 08:44   #53   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

ik bedoel

FUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK

WE HATE SPORTING"

Old 20-02-2021, 08:52   #54   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

Heb D3 ook wel platgespeeld bij release maar na paar keer uitspelen heb je het toch wel gezien.
Hoe zijn die expansions?
Z'n geld waard (op keysites)?
rooz is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2021, 09:26   #55   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Reaper of Souls is ne must, Necro vond ik zelf ook nog wel plezant.

@Diablo II Ressurected: alles gaat er vanaf hangen of het een WCIII: Reforged wordt (beloftes breken, geen support) of een StarCraft: Remastered. Ze verwijzen veel meer naar die laatste op BlizzConOnline en dat is al goed.

Ook: meer mod support blijkbaar.

@DIV: Moet nog alle panels zien maar het ziet er zeker ok uit, veel nieuwe systemen waar ze zich hopelijk niet mee gaan vastrijden naar de toekomst toe.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2021, 10:14   #56   link
radje
wadist

radje's Avatar

we zijn blijkbaar allemaal al vergeten hoe schandalig slecht de remake van warcraft 3 was

Old 20-02-2021, 10:43   #57   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Daar zat geen hond op te wachten.

WE HATE SPORTING"

Old 20-02-2021, 10:46   #58   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Quote:
Originally Posted by radje View Post
we zijn blijkbaar allemaal al vergeten hoe schandalig slecht de remake van warcraft 3 was
Niet vergeten hoor maar je kan het wel in een Activison-context plaatsen: RTS zijn ze vollen bak aan het afstoten en WCIII: Reforged was de laatste, vreselijke stuiptrekking daarvan.

Action RPG's daarentegen? Daarvoor integreren ze zelfs een aparte studio (Vicarious Visions) in Blizzard zelf puur voor die DII-remaster. Daar ligt het geld (en goedkoop is die remaster alleszins al niet) dus daar gaan alle resources naartoe. Drie Diablo-projecten tegelijkertijd zijn in actieve ontwikkeling nu, hoe zot is dat? Het werd ergens godverdomme tijd dat die franchise niet meer als het stiefkind behandeld werd bij Blizzard (zelfs met Diablo III had ik dat gevoel nog keihard) en dat komt puur door de dollars dat het binnenbrengt, ook door de console-versies, anders gaat Activision hier nooit in mee.

Spijtig voor het Blizzard RTS-gedeelte en WarCraft III dat semi-kapot achtergelaten wordt, vooral dat laatste blijft een gigantische smet op hun blazoen. Dat gaan ze ook niet meer oplappen vrees ik, dat zal de community moeten doen. Blizzard volgt gewoon de grote uitgevers hierin (EA, Ubisoft, Activision) die al jaren niets meer doen met hun oude RTS-franchises (de C&C remaster is meer gekomen op vraag van Petroglyph dan van EA). Age of Empires IV heeft nu vrije baan dus.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2021, 13:15   #59   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Heb D3 ook wel platgespeeld bij release maar na paar keer uitspelen heb je het toch wel gezien.
Hoe zijn die expansions?
Z'n geld waard (op keysites)?
Nee.

Als ge het origineel al niet dood speelde en nu jaren later? Hell no.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2021, 13:32   #60   link
black
Senior Member

black's Avatar

Ik ben ook gestopt met elk nieuw seizoen te spelen van d3. Heb er wel 2000 uur plezier aan gehad, maar ik heb elke meta build gezien en de seizoenbonussen werden er nu ook niet interessanter of spectaculairder op.

Diablo 4 koop ik zeker, die rogue gameplay ziet er geweldig uit. Diablo2 ziet er nog altijd wat clunky uit, ga ik niet zoveel aan hebben denk ik, misschien na 2000 uur in diablo4 kan ik het eens in sale oppikken.
black is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules