![]() |
![]() |
#161 link |
Public servant
|
Net eens bekeken en de nieuwe films zijn bij mij wel correct. Als ik mijn chrome venster verklein of vergroot verdwijnen alle zwarte balken dus die lijkt me wel correct gecodeerd te zijn. Ik denk dat het probleem aan uwe kant gaat zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 link |
Pro-shrimper
|
Op mijn ultrawide ziet het er ook zo uit.
Even dit volgen.
![]() |
![]() |
#172 link |
Senior Member
|
fixed
![]() |
#174 link |
Serious Member
|
Langer dan een maand zie ik het me toch niet gebruiken. Kwaliteit is niet super, zéér beperkt aanbod en interface is niet zo vloeiend.
Wel veruit de meest geschikte voor kinderen. Quasi alles kan je in het 'Nederlands gesproken' zetten en dat is echt een zwakte bij Netflix en Prime. Waar ik sommige films zelfs slechts enkel in het Frans gepresenteerd kreeg ipv in het Engels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 link |
O_o
|
Ik vond ze nog wel passen in haar rol bij The Mandalorian. 't Is niet slim wat ze geschreven heeft op Twitter, maar om ze daarvoor buiten te smijten, gaat me ook weer wat te ver. Ik hecht weinig waarde aan heel dat cancel culture verhaal, maar hier is het wel vrij duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|