![]() |
![]() |
#11 link |
Senior Member
|
Vind het wel kut dat die chainsaw finishers een must zijn om uw ammo bij te vullen.
Ik vind zoiets echt een mega afknapper, want zo'n moves steken na een paar uur al rap tegen. Elke keer dezelfde fucking animatie. Heb ergens wel zin in een Doom, misschien dan toch eens gaan voor de 2016 versie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link |
You ain't seen me, aight!
|
In de 2016-versie had je alleszins een hoop verschillende finishers, ook afhankelijk van naar welk lichaamsdeel je aan het mikken bent op het moment van activering. Werd dat toch niet beu. Zou me verwonderen moesten ze daar nu minder aandacht aan besteed hebben.
Ook eens opstarten zie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link | |
Serious Member
|
Quote:
Dit gezegd zijnde ga ik wel akkoord dat er wat te weinig ammo is op sommige plaatsen. Trouwens euh, het is best wel pittig hé. Hurt me Plenty is toch al redelijk straf vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 link |
You ain't seen me, aight!
|
Ik krijg ook serieus op mijn doos. Moet de mechanics nog wat leren, denk ik, want ik doe vaak de verkeerde combo op het verkeerde moment (dus health als ik ammo nodig heb, en omgekeerd), of ik vind de juiste knop niet op het juiste moment.
Ben ik oud aan het worden? ![]() Vind het alleszins zijn geld meer dan waard. Topspel tot nu toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|