![]() |
![]() |
#23 link |
Senior Member
|
Doet mij wat denken aan het oorspronkelijke boomerang design van de ps3 controller.
Wit valt goed mee qua verkleuring , heb nu al een aantal jaar een witte DS4 en die is nog even wit als op de dag van aankoop. Enige minpunt is het feit dat de knoppen nu hetzelfde kleur hebben als de controller ipv de playstation kleuren. Daardoor lijkt het alsof ze in de controller zitten ipv uitsteken.
![]() |
#24 link |
Pro-shrimper
|
Of de knoppen lichten op. Zou wel slecht zijn voor de batterijduur.
![]() |
![]() |
#27 link |
Senior Member
|
Techdemo voor Unreal Engine 5, die draait op een ps5. Dat ziet er nu eens echt indrukwekkend uit. En bovendien meer gameplay dan Microsoft hun gameplay reveal event.
![]()
![]() |
#28 link |
wadist
|
ik hoop da ze weer nie gaan voor wat op deze moment het beste van graphics zijn om dan bij launch weer te resulteren in 30 fps of lager
maak aub nen console die zot geoptimaliseerd is en in't begin mss wa inboet in graphics ipv de slide-shitshow da meeste consoles zijn aan't begin van hun generatie |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 link | |
wadist
|
Quote:
ale niemand geeft nen fuck om ac als exclusive waar ze een nieuwe gen console voor zouden kopen (dus andere titles zijn misschien anders) ma toch ik hoop echt dat we niet opnieuw HOLY SHIT 4K EN BLOOM OVERAL toestanden gaan krijgen (maar dan nu 8k en nog meer bloom ofzo) terwijl het krakkemikkig loopt tegen 20 fps |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 link |
anale kattenneuker
|
God die mens kan zagen. Is die nieuw tot het concept verkoop?
De big mac die hij dagelijks opfret per kilo lijkt ook nergens in de buurt te komen van hoe McDonald die presenteert en claimt eruit te zien. Auto's rijden geen hol naar hun xL/100km model. Die schoen dat je online aangekocht hebt ziet er ook niet zo strak uit als op de foto BESTE SNELSTE SCHOONSTE IPHONE EVAH presteert nu ook niet zo mindblowing als hoe dat reclameke eruit ziet, mijn foto is nie zo nice! SNIF SNIF BOE HOE Miljaar, wie had dat ooit gedacht dat marketing lucht verkoopt. WAT EEN WERELD
![]() |
![]() |
#40 link | |
wadist
|
Quote:
![]() oh shit tis just das dien dude die DURFDE zelda geen 10/10 te geven waardoor nen hele hoop, waaronder ak, butthurt waren. ge krijgt nen pepepoint |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|