![]() |
![]() |
#481 link | |
Senior Member
|
Vandaag mail gekregen ivm pre-order...
Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
#486 link |
Punk in drublic
|
Er is een nieuwe loting bij coolblue voor de series x for those who care
https://www.coolblue.nl/advies/schri...ik-wil-meedoen |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 link | |
blorp
|
Quote:
edit: Iemand ruilen voor een 3070/3080? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 link |
Senior Member
|
Ik niet, zat niet bij de gelukkigen...
![]()
Last edited by lapino; 07-01-2021 at 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 link |
Senior Member
|
Ok I'll bite...Waar kan ik er ene kopen? Probeer al hele tijd een Xbox Series X te pakken te krijgen maar nergens te vinden, of ik pak er telkens nét naast. Zou een PS5 willen voor de exclusives, maar dat kan wachten. Xbox vooral interessant voor de Gamepass Ultimate die ik al heb. En wil naar mijn LOTR 4K set kunnen kijken maar heb geen 4K speler
![]()
![]() |
![]() |
#496 link |
Senior Member
|
Wel heb me die bedenking ook gemaakt en toch... efkes op gemak in de zetel, groot scherm, surround geluid... toch andere ervaring. Leuke is dan vooral dat je quasi naadloos kan switchen tussen pc en xbox. Wat voor mij op zich al enorme meerwaarde zou zijn.
![]() |
![]() |
#498 link | |
she/her
|
Quote:
Heb natuurlijk geen game PC, waardoor voor mij zo'n games natuurlijk niet "console exclusive" moeten zijn. 2021 wordt wel een jaar waarin veel Xbox Game Studios-games verwacht worden, dus komende periode wordt wel gud. Daarnaast: - GamePass dat ervoor zorgt dat ik multiplats niet moet kopen. - als er toch games zijn die ik wil kopen kan dat el cheapo via VPN (Xbox Store is zo open als maar kan) - Bouwkwaliteit pakske beter. PS5 maakt toch wel redelijk wat lawijt bij momenten (vooral games met disc) en die controller is de hype niet waard. En uiteraard koel as fuck. - Menu enzo ook stuk intuïtiever en duidelijker (na 3 maand weet ik nog niet waar ik mijn friends list vind op PS5) Daarnaast ook wel cool dat ik mijn savegames toch kan swappen tussen console en mijn laptop. Desperados 3 bv. Last edited by Jaak; 17-02-2021 at 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|