![]() |
![]() |
#41 link |
wadist
|
ofwel hebt ge het filmpke ni gezien en kunt onmogelijk weten wat die kerel heeft gezegd ofwel hebt ge het wel gezien en hebt ge evengoed als mij gekeken
kerel heeft een ongefilterde mening over alles en nog wa, is ook compleet vrij van ads en leeft volledig van patreon wa frisser is dan reviewer of commentator #209 die werken voor ign of andere zever meeste mensen die hem ni kunnen verdragen zijn fanboys van [insert fandom hier] anyway, tot op het punt dat ze hem doodsbedreigingen en dergelijk sturen. :') |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link | |
Zetelliberaal
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link |
Senior Member
|
'k weet nie of ik het hier moet vragen.
Nu heb ik onlangs een herinstall van slay the Spire gedaan en ik ben mijn savegame kwijt. Blijkt dat die xbox gamepass voor pc helemaal geen cloudsaves doet en je kunt saves ook niet zomaar kopiëren. Dus als je een game verwijdert ben je al je saves permanent kwijt. Wat is dat voor shit? Valt dat echt niet op te lossen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link | |
wadist
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 link |
Senior Member
|
Morgen Xbox event om 18u onze tijd.
Ze hebben net de Halo infinite box art vrijgevegen. Hell yeah!!! De image straalt helemaal uit wat een Halo spel moet zijn. ![]() Geanimeerd: https://content.halocdn.com/media/De...353d498be0.mp4 De hele press kit: https://www.halowaypoint.com/en-us/f...c7f27f18/posts |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link |
Senior Member
|
Ik care geen hol voor Halo of xbox en ben toch teleurgesteld.
Wa ne saaien boel is dit.
![]() |
#57 link |
Chairman of the bored
|
Yep. Sowieso komt alles van MS direct naar gamepass.
Kvind trouwens ook wel niet slecht. Alleen mis ik nog eens ne goeie bro shooter of iets met blood and guts. Altijd diene gezellig shit zeg. Edit: zh man. Ik ga weer alle consoles kopen he. En nu staat hier nog ne gamepc bij. Last edited by blumcole; 23-07-2020 at 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 link |
Senior Member
|
Blijkbaar komt alles van de conference op gamepass. Behalve de DLC (Crossfire single player en Outer Worlds expansion) die betalend blijft.
Qua echte next gen graphics viel het wel wat tegen. Forza en Hellblade bijna niks laten zien en die 2 had ik wel verwacht. Ook Halo graphics tegenvallend, lighting en schaduwen waren precies ontbrekend en die close up enemy was echt wel een model voor last gen. Ray tracing gaat er ook nog niet inzitten bij launch al bevestigd. Als 't maar fijn speelt zeker. Die Stalker2 en Warhammer dingen zagen er wel cool uit. Al weet ik niet wat genre die warhammer is ![]() Al bij al wel ok conference met toch heel wat variatie in games. Vergelijkbaar met PS5 conference eigenlijk. 't Gaat weer een typische console overgang worden met bij launch halfgebakken titels die meer last gen zijn dan wat anders. Ik ga de XSX toch halen want ik zit nog met een XOne en daar erger ik me al van het begin aan dat die underpowered was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link |
Grunger
|
Ik vind het geweldig cool dat MS alle Xbox games ook voor Windows uitbrengt, maar nu heb ik wel 0,0 reden om zelf nog een Xbox te kopen. Alle Xbox exclusives speel ik op PC, en als het nodig is koop ik nog een PS5 voor de andere exclusives.
Coole conference trouwens, met veel intrigerende nieuwe games. Grootste teleurstelling was Halo vond ik, gfx zijn ondermaats voor een nextgen flagship game en gameplay lijkt beetje Borderlands te worden? STALKER ziet er fantastisch uit. En ben zeer benieuwd naar Pillars of Eternity 3 euh ik bedoel Avowed. Vraag me wel af waarom de nieuwe consoles dit jaar al launchen, gezien 90% van de aangekondigde games pas voor 2021 zijn. Kerstmis 2021 zal gigantisch worden, maar dit jaar gaat er niet veel te beleven zijn. Last edited by ExReey; 24-07-2020 at 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 link | |
Chairman of the bored
|
Quote:
Ik plan ook niet direct een xbox te kopen maar als ze verder gaan met hun play anywhere, ga’k dat mss wel doen. Boven aan de pc beginnen, savonds op de console in de zetel verder gamen. Gans dat ecosysteem dat ze zijn aan’t uitbouwen staat mij serieus aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|