![]() |
![]() |
#1 link |
Grunger
|
Baldur's Gate III
Stilaan tijd voor een eigen thread.
Binnen enkele minuten wordt eindelijk de early access release date bekend gemaakt in dit filmpje: https://baldursgate3.game/ ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link |
wadist
|
radje was lang aan het denken over zijn antwoord, zo lang dat het zelfs een paar weken duurde maar op vrijdag 11 september -een dag die voor altijd de geschiedenis ging veranderen in 2001- vond hij eindelijk een toepasselijke reply
met veel bravoure nam hij zijn keyboard en begon hij er op los te typen, tot de literaire culminatie zich liet ontploffen zoals een geweldige ejaculatie: "ja precies he" content over zijn statement en een traan rollend over zijn wang kon hij vertrekken naar zijn volgend avontuur |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link | |
the king of the divan
|
Zei hij, terwijl hij in boxershort en peignoir van een leeg blikje cara probeerde te drinken.
"Sebiet komen ze nog af met 'basisnarratie'." en zijn bloed begon haast te koken. Hij sloot het tabblad van het shrimpforum en ging verder waar hij de vorige avond was gebleven, tushy.com
Last edited by onbewust; 12-09-2020 at 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 link |
Grunger
|
Morgen is normaal de early access release, maar heb er nog niks over gehoord deze week. Op Steam kan je het zelfs nog niet preorderen. Iemand ergens gelezen of het idd morgen uitkomt? En rond welk uur?
Per toeval heb ik morgen een dag verlof, zou ideaal zijn moest het 's morgens al unlocken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 link |
You ain't seen me, aight!
|
Waarom zou je early access kopen? Ik snap niet waarom naar die datum uitgekeken wordt. Dat is een veredelde betatest én het spoilt je, voor het spel eens het officieel uit is. Ik speel zelfs geen early access als ik het gratis krijg (bv bij een kickstarter).
![]() Hoe speel je dat dan? Echt intensief, of zie je dat eerder als een demo? Even spelen om te zien wat het geeft, en dan aan de kant leggen? Laatste zou ik nog snappen, maar dan kun je evengoed wachten op release. Los daarvan, op Deathknight zijn facebook stond een paar dagen geleden dat ze erin geslaagd waren alles kapot te krijgen, enkele dagen voor release. Hopelijk krijgen ze het gefixed. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 link |
Una
|
Mja, spoilen is dat niet eh. Ik speel het. Het is niet alsof ik zo'n games sowieso eens niet herbegin.
Intensief spelen zal ik sowieso niet doen. Paar keer beginnen met andere builds en dan wacht ik tot de release.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|