![]() |
![]() |
#43 link |
Grunger
|
De performance is bij mij echt wel om te blijten.
Zowel in DX11 als Vulkan haal ik een framerate van gemiddeld rond de 25 f/s. Dit is op een 1080Ti @ 1440p, niet alles op high detail. Laatste drivers. ![]() Edit: misschien is het eerder mijn CPU (i5-4690K), geen idee of het spel vooral GPU of CPU intensive is.. Last edited by ExReey; 11-10-2020 at 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link | |
Man of Science
|
Quote:
Maar Larian is "old school" en "hardcore" en wat nog meer, dus psych! De les die ge nu geleerd hebt: vergeet niet te quicksaven voor letterlijk alles wat ge doet. Dat creëert super immersive gameplay. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link |
wadist
|
ik heb de eerste bg's nooit gespeeld en gelezen dat bg2 nog altijd wel de moeite is dus ik heb die gisteren gekocht en al wa in de settings gezeten. ik veronderstel dat ik nog wel maanden en maanden tijd ga hebben om die uit te spelen want bij bg3 zitten ze nog altijd maar aan 1 act en 1001 bugs
is het de moeite om die core rules te volgen? en wat is het verschil met normal? voor een spel dat gebaseerd is op d&d met een officiële ruleset is het vreemd dat "normal" dan zou spelen als een normaal videospel en pas de difficulty hoger zou dan het wél volgen. of interpreteer ik dat fout? alé ja, ik begrijp ook totaal niet waarom in normal ge maar 75% van dmg ontvangt en uw hp rolls altijd max zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 link |
Senior Member
|
Voor zover ik me herinner zijn quasi alle classes in BG redelijk balanced.
Een thief is zeker ok als je een frontlinie hebt om te tanken. Fighter-thief is natuurlijk wat steviger en mage-thief is veelzijdiger, maar single class was in die tijd vrijwel de standaard. Plus met een party van 6 heb je altijd ruimte genoeg om alle nodige rollen te vullen, dus ik zou me daar niet teveel zorgen over maken. IN TEGENSTELLING TOT EEN PARTY VAN 4, LARIAN! ![]()
![]() |
#59 link |
wadist
|
is het trouwens duidelijk wat mijn companions zijn in dit spel?
anders gezegd: kan ik duidelijk zien wie "bedoeld" is als tank als dps etc etc. voor de meeste games speel ik gewoon en ontdek ik maar zo met die rpg's van vroeger en moderne stuff lijk div os zoek ik liever toch wa op, aangezien ik ni graag 30 uur speel om dan te merken dat ik mij zelf half heb gesoftlocked achter een hoop foute talents en keuzes zo ja ga ik gewoon een full thief rollen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|