![]() |
![]() |
#185 link |
Senior Member
|
De laatste Mythos pack zit "op den boot". 19/02 moest het uitkomen, nog altijd niets vernomen. En Scarlet Witch voor Marvel Champions is in Europa een maand te vroeg uitgekomen.
![]() |
#186 link |
You ain't seen me, aight!
|
Ja, ben het nu toch ook wel beu aan het raken. September-December kon je het met wat goede wil nog op vertragingen door corona steken, maar ondertussen zou er toch al íets van de band mogen gerold zijn. Dat je zelfs de huidge cyclus niet kunt kopen, is gewoonweg zielig.
Ben dan maar andere Arkham Horror-games aan het kopen. Streets of Arkham voor Mansions of Madness en straks komt Final Hour toe: Een Arkham Horror die een speeltijd heeft van 1 uur. Interessant concept alvast, waardoor het spel mogelijks vaker op tafel zou kunnen komen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 link |
Grunger
|
Ik had gelezen dat momenteel shipments uit China nog steeds veel duurder zijn dan pakweg een jaar geleden, en dat Asmodee daardoor een groot deel van hun shipments uitstelt tot het weer goedkoper is.
Maar ik begin het ook wel beu te worden, ze kondigen maar nieuwe packs aan maar je kan de vorige zelfs niet kopen. Wat heeft het voor zin dat ze een Return To box aankondigen als de meesten zelfs de originele campaign niet kunnen kopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Duidelijke regels is denk ik een algemeen probleem bij LCG, maar denk dat dat ook normaal is, aangezien je de reference guide op een fixed datum schrijft en er continu kaarten bijkomen met nieuwe concepten. Ze zouden eigenlijk regelmatig updates moeten uitbrengen voor die reference guides, gebaseerd op vragen die online gesteld worden en als er nieuwe sets nieuwe concepten introduceren.
![]() |
![]() |
#191 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik kan best wel begrijpen dat er leveringsproblemen zijn, cf Ja-rune's post hier, maar ze doen zelfs de moeite niet meer om er ook nog maar enige logica in te steken ![]()
![]() |
![]() |
#194 link |
Grunger
|
Lol allez hoe kan dat nu. Heb ondertussen bijna 4 campaigns gans uitgespeeld en nu pas kom ik dat te weten.
Iets anders dat ik nog niet zo lang weet is dat doom tokens op vijanden mee verdwijnen als de agenda vordert; ik dacht dat die in het spel bleven. Alle rules fouten die ik maak zijn precies wel in mijn nadeel; misschien is het spel volgens de correcte regels helemaal zo moeilijk niet :D |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 link |
he/him
|
Ale maat ExReey hoe zijt gij begonnen aan dit spel?
Misschien is het door mijn gebrek aan ervaring maar als ik iets niet 100% wist heb ik het opgezocht. Ook een paar van die "most common mistakes" threads gelezen natuurlijk. Ik had het het moeilijkste met engaging. Wanneer, wie, hoe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 link | |
Senior Member
|
Hij is niet de eerste. Op Reddit heb ik al mensen gezien die niet wisten dat Doom in general verdwijnt bij het advancen van de agenda.
Het staat nochtans letterlijk in de regels ![]() Quote:
![]() |
![]() |
#198 link |
he/him
|
Helemaal niet, ik voel me hier zeker de grootste noob dus was verbaasd dat jij een aantal dingen niet wist die ik wel al had "ontdekt".
Al lang geleden dat ik gespeeld heb nu, m'n maat wil per sé laatste scenario van basisspel spelen aangezien dat het enige is die nog overschiet maar voorlopig weinig zin in.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|