Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 02-12-2020, 20:14   #21   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Serieus? Dat is eigenlijk wel cool om te lezen, hoe lang is dat niet? Kan makkelijk +10j zijn. Blijkbaar ben ik dan toch niet het evil genius die zijn rommel aan woekerprijzen verkoopt
Bijna 7 jaar..
Nie slecht voor 300

Hier de thuiswerksetup met beetje meer licht:

rooz is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2020, 20:19   #22   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Fuji camera, Edifier speakers... precies beetje zelfde smaak.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2020, 20:23   #23   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Als we hier alle systemen vergelijken vrees ik dat er veel merken vrolijk gaan terug komen.

(joeeee Edifier + Fractal Design)

EDIT: wat zijn uw PC-specs tegenwoordig Lapino?

Last edited by Potenza; 02-12-2020 at 20:26.
Potenza is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2020, 21:13   #24   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
EDIT: wat zijn uw PC-specs tegenwoordig Lapino?
case : Fractal Design R6 case
moederbord : MSI Z390 ACE
cpu : Intel i7 9700K
ram : 32gb Corsair Vengeance RGB
gpu : Asus RTX3080 TUF OC
storage : 1tb M.2 SSD + enkele oudere SSDs voor games
cooling : NZXT X63 AIO

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 02-12-2020, 21:15   #25   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Dit is mijn bureau beneden in de living'

werkplek boven in een slaapkamer die we omgevormd hebben tot media ruimte / gaming room / bordspelkamer / thuiswerk plek / 3d printer plek voor de kinderen en de papa.
A-star is online now   Reply With Quote
Old 02-12-2020, 21:21   #26   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Zal mijn mancave ook eens posten. Design komt grotendeels van AK.

Alles staat wel niet op orde nu door het te schilderen onlangs. Er komt begin volgens jaar een nieuwe PC dus doe de moeite niet om alle kabels weg te steken, nieuwe langere kabels te kopen voor het geluid enzo.

Wel comfortabel, in het midden van het huis en gemakkelijk af te sluiten. Door het hoge plafond heb ik wel wat last van galm maar dat komt ook omdat er nog een schilderij of iets van decor in moet komen.

Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2020, 21:30   #27   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Heel mooi, daar ben ik nu eens gezond jaloers op zie. Zo een eigen kot om in te werken en gamen. Moet zalig zijn. Tof gevonden met dat bureau blad ook.

Old 02-12-2020, 21:33   #28   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ik moet af en toe met grote plannen werken op A0 en A1 formaat dus dan komt dat extra bureaublad goed uit.
Enige probleem wat ik niet had voorzien is dat ik het blad misschien 30cm meer naar voor had moeten laten plaatsen want dan zou ik nt iets meer ruimte hebben voor de VR bril. Pas op er is genoeg plaats, maar soms nt niet. Maar het is een detail.
Old 02-12-2020, 22:05   #29   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks

Maand terug mij ook nog eens een gaming PC gekocht (en ja, Alienware, ik had geen zin om het nog zelf in elkaar te steken en het is niet vanzelfsprekend om een RTX3080 te vinden, plus kortingen via via maakte het interessant )
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2020, 22:16   #30   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Ferme setup voor MS flight sim... Vliegt ge via VFR of IFR ? Of misschien zelfs ADF of RNAV?

Ongetwijfeld een geweldig systeem, maar wat is die case though...
Metal is online now   Reply With Quote
Old 02-12-2020, 22:20   #31   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Ah nog een FS fanaat? Speel dat ook vrij veel, Honeycomb Yoke als stuur maar (nog) geen throttle, voorlopig beetje behelpen met muis/keyboard. Niet fanatiek hoor, vooral beetje VFR.

Last edited by lapino; 02-12-2020 at 22:23.
Old 02-12-2020, 22:22   #32   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Quote:
Originally Posted by Metal View Post
Ferme setup voor MS flight sim... Vliegt ge via VFR of IFR ? Of misschien zelfs ADF of RNAV?

Ongetwijfeld een geweldig systeem, maar wat is die case though...
Hangt af van de moment, als het gewoon wat rondvliegen is, is het gewoon VFR. Als ik mij bezig hou met fseconomy, is het meestal IFR.

En de case valt nog wel mee, ik heb er weinig problemen mee
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
Old 02-12-2020, 22:23   #33   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Ah nog een FS fanaat? Speel dat ook vrij veel, Honeycomb Yoke als stuur maar (nog) geen throttle, voorlopig beetje behelpen met muis/keyboard.
Ik heb mijn logitech setup al een tijdje, van voor Honeycomb zijn nieuwe yoke uitkwam. Maar Honeycomb hun gerief ziet er wel geweldig uit. Gewoon niet waard om nu daar geld in te steken als ik al een goeie setup heb
Old 02-12-2020, 23:41   #34   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Mijne huidige bureau. Zo clean mogelijk
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2020, 23:46   #35   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Ik ben nog zwaar bezig aan mijne setup hier. Ik heb me den helft van de living opgeist met zicht op TV. Maar tegenwoordig moet ik delen met de speelmat van de dochter.

Foto's soon.
kar is online now   Reply With Quote
Old 02-12-2020, 23:49   #36   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Zo clean mogelijk lukt mij niet met twee kinderen in huis die steeds nieuwe KUNSTWERKEN leveren om in mijn mancave te steken.
Plus ben zelf ook te chaotisch om ervoor te zorgen dat er geen blad of een envelop op mijn bureau blijft liggen.

Wel speciaal dat jouw kleurschakering redelijk gelijk is met de mijne. Iets minder rood maar ik heb ook volle kersenhout genomen qua bureau.
Old 03-12-2020, 01:02   #37   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Zon muismat lijkt mij gewoon onwerkbaar, die van mij is een halve vierkante meter zelfs
Nieker is online now   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 08:29   #38   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Zal mijn mancave ook eens posten. Design komt grotendeels van AK.

Alles staat wel niet op orde nu door het te schilderen onlangs. Er komt begin volgens jaar een nieuwe PC dus doe de moeite niet om alle kabels weg te steken, nieuwe langere kabels te kopen voor het geluid enzo.

Wel comfortabel, in het midden van het huis en gemakkelijk af te sluiten. Door het hoge plafond heb ik wel wat last van galm maar dat komt ook omdat er nog een schilderij of iets van decor in moet komen.
Chique gedaan copain

WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2020, 09:08   #39   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Old 03-12-2020, 09:10   #40   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Ja lap...bedankt h Jasje... Nu ben ik helemaal depressief. Prachtige ruimte.

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules