Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 04-12-2020, 16:07   #81   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
We hebben een winnaar.
Qua mancave zeker, maar qua bureau vind ik het toch serieus benepen.

Allez zeg, geen raam.

Bureau aan raam masterrace represent.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2020, 16:49   #82   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
Mancave 2.0

Dat had mijn zolder kunnen zijn. En toen kwam onverwachts een derde kind en hadden we een extra kamer nodig, dus is de zolder nu opgedeeld in 2 extra slaapkamers en een berging/gastenkamer. Ik heb nu het allerkleinste kamertje in huis voor mezelve, en mijn gerief raakt er zelfs niet allemaal in.

Dank u derde kleine.

Nee nee, j/k 'k zie ze allemaal graag. En nog maar 10 jaar en ik kan de oudste alweer buiten kuisen. #TakingBackTheAttic
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2020, 17:08   #83   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Nee nee, j/k 'k zie ze allemaal graag. En nog maar 10 jaar en ik kan de oudste alweer buiten kuisen. #TakingBackTheAttic
Ja ja dat dacht ik ook. Paar dagen geleden nog tegen mijn vrouw gezegd. Als ons Oona op kot zit of wie weet alleen gaat wonen binnen paar jaar (is er nu 16), dan kan ik die kamer wel inrichten als bureau. Yeah right. "Ah nee he, als ze dan in weekend naar huis komt, of ze wil eens komen logeren, dat blijft haar kamer ze!".

Doh!

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2020, 17:34   #84   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks
Quote:
Originally Posted by lapino View Post
https://www.dell.com/nl-be/shop/alie...hspecs_section

Ik heb de voorganger (AW3418DW denk ik), zeer tevreden van. Wel niet onderschatten, 3440x1440 op 120hz, daar heb je wel ferme gpu voor nodig. Mocht ik centen teveel hebben, dan zou ik zelfs upgraden naar den deze
Ik heb de AW3420DW, geweldig scherm
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2020, 17:56   #85   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Welke desktopmat hebben jullie eigenlijk?
Dat en een degelijk (stil) keyboard staan hier nog op de lijst voor december
Ik heb deze:
https://www.amazon.de/-/nl/gp/produc...?ie=UTF8&psc=1
A-star is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2020, 18:01   #86   link
straks
Senior Member

straks's Avatar

Send a message via ICQ to straks Send a message via MSN to straks
Quote:
Welke desktopmat hebben jullie eigenlijk?
Dat en een degelijk (stil) keyboard staan hier nog op de lijst voor december
Mijn mousepad is er een van ESWC 2006 (die ik daar gekregen heb/mocht meenemen)... Wat betekent dat ik die al 14 jaar gebruik. Holy fuck. Kwestie van de kwaliteit van dat ding even te onderstrepen . Geweldige mousepad.
"Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook
straks is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2020, 19:34   #87   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
"Ah nee he, als ze dan in weekend naar huis komt, of ze wil eens komen logeren, dat blijft haar kamer ze!".
Shhhh. Laat een mens dromen voor zolang hij kan.

Quote:
Originally Posted by straks View Post
Mijn mousepad is er een van ESWC 2006 (die ik daar gekregen heb/mocht meenemen)... Wat betekent dat ik die al 14 jaar gebruik. Holy fuck. Kwestie van de kwaliteit van dat ding even te onderstrepen . Geweldige mousepad.
Ik heb net mijn mousepad van 10 jaar oud vervangen door een simpele goedkope van Corsair. Mijn oude was promotiemateriaal van Battlefield 3. 'k Heb gelijk de indruk dat een mousepad niet al te speciaal moet zijn om lang mee te gaan.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2020, 20:25   #88   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Quote:
Ja ja dat dacht ik ook. Paar dagen geleden nog tegen mijn vrouw gezegd. Als ons Oona op kot zit of wie weet alleen gaat wonen binnen paar jaar (is er nu 16), dan kan ik die kamer wel inrichten als bureau. Yeah right. "Ah nee he, als ze dan in weekend naar huis komt, of ze wil eens komen logeren, dat blijft haar kamer ze!".

Doh!
Haha dat is een beetje te vroeg uw kans gewaagd denk ik
Op kot lijkt ze haar kamer nog vaak zelf nodig te hebben... en alleeb wonen op hun 18-19de.. dat doen er niet veel tegenwoordig denk ik. :-p
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2020, 20:29   #89   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Zeer basic momenteel, eigen bureau voorzien om hier op termijn een zwevend bureaublad te maken met rechts over de hele muur kast ruimte. Echter ander prioriteiten in het huis momenteel dus dit volstaat momenteel. Op termijn komt er een ultrawide die ik ga wallmounten, in het midden dmv een kabelgoot die daar zit. Links ga ik een tv wallmounten. Linkerhoek komt dan nog een relax zetel. Komt goed denk ik.

Fractaaal yoo
Metal is online now   Reply With Quote
Old 04-12-2020, 23:31   #90   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Quote:
Als ons Oona op kot zit of wie weet alleen gaat wonen binnen paar jaar (is er nu 16),
Fuck nu voel ik mij oud. Ik zie de foto's van dat klein meisje nog zo voor mij hier opt forum.
kar is online now   Reply With Quote
Old 05-12-2020, 02:28   #91   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cybdm View Post
Mancave 2.0

PC gaming:
LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync
Intel i9-10900K,
NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB,
Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB
Corsair Hydro H115i RGB Platinum,
Corsair Obsidian 500D RGB case
Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD

Gamen op een 48" van zo dichtbij? Dat is toch onspeelbaar?

Verder wel een zalige mancave, het mist gezelligheid en een vrouwelijke touch. Perfect volgens de regels dus.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2020, 08:34   #92   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Ik zit ook voor een 48" hier. Wel zover mogelijk achteruit geschoven als mogelijk. In het begin vond ik dat ook ongemakkelijk, maar na een week zijt ge dat gewoon en is dat op zich wel zalig.
Metal is online now   Reply With Quote
Old 05-12-2020, 09:13   #93   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

YEY PC GAMINGSSS

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is online now   Reply With Quote
Old 05-12-2020, 09:14   #94   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Knap, heb het wel voor witte setups maar dan moet alles ook wit zijn en dat is niet zo evident. Mooie bureau's ook. En ferm huis precies, als je ziet waar je op uitkijkt moet dat al geen klein huisje zijn...

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2020, 11:03   #95   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Quote:
UW is de max om te gamen, ik zou niet meer terug kunnen naar 16:9.

Eigenlijk spijtig dat ik toekomstgericht niet duurder ben gegaan voor een 4K scherm. Ik heb dus een 1080P scherm omdat mijn gpu 4K niet echt zou trekken (1060).
Het handige aan 4k is dat je 1080p kan spelen zonder scheve pixel mapping aangezien elke virtuele pixel dan exact 4 pixels van je scherm telt. Voor werken heb je dan wel het voordeel van 4k. 2 keer 1080p boven en naast elkaar is echt handig. Soms is het makkelijker om dingen boven elkaar te plaatsen, en dat kan niet met ultrawide.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen

Last edited by Drennargh; 05-12-2020 at 11:07.
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2020, 12:51   #96   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Gamen op een 48" van zo dichtbij? Dat is toch onspeelbaar?
Nope, dat werkt prima en is voor mij absoluut niet te dicht ofzo. Aan 4K is alles haarscherp, ook voor regulier PC gebruik.
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified
VR: Valve Index | Console: tbd | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet)
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2020, 20:04   #97   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Drennargh View Post
Het handige aan 4k is dat je 1080p kan spelen zonder scheve pixel mapping aangezien elke virtuele pixel dan exact 4 pixels van je scherm telt. Voor werken heb je dan wel het voordeel van 4k. 2 keer 1080p boven en naast elkaar is echt handig. Soms is het makkelijker om dingen boven elkaar te plaatsen, en dat kan niet met ultrawide.

Maar waarom zoude 1080p op een 1440p spelen ipv gewoon 1440p?
CSM is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2020, 22:04   #98   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Hij zegt net dat hij 1080p heeft omdat hij geen gpu voor 4k wil kopen. En ik geef aan dat 1080p op een 4k scherm geen probleem is, maar wel op een 1440p-scherm. En 1440p < 4k. Op vlak van gaming is het marginaal verschillend in vergelijking met 1080p en op vlak van desktopgebruik heb je heel wat minder oppervlak beschikbaar. Uiteraard weegt het vooral door als je je computer ook gebruikt voor werk.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2020, 14:30   #99   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:

Doh!
holy fucking balls

ik herinner mij kinderfotos van u kleine hier op shrimp

fuck

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2020, 17:53   #100   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Quote:
Serieus? Dat is eigenlijk wel cool om te lezen, hoe lang is dat niet? Kan makkelijk +10j zijn. Blijkbaar ben ik dan toch niet het evil genius die zijn rommel aan woekerprijzen verkoopt

@Metal : speakers = Edifier R1855db
Ik gebruik uw mobo/cpu/mem ook nog altijd papino
Pleun is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules