![]() |
![]() |
#82 link |
You ain't seen me, aight!
|
Dat had mijn zolder kunnen zijn. En toen kwam onverwachts een derde kind en hadden we een extra kamer nodig, dus is de zolder nu opgedeeld in 2 extra slaapkamers en een berging/gastenkamer. Ik heb nu het allerkleinste kamertje in huis voor mezelve, en mijn gerief raakt er zelfs niet allemaal in. Dank u derde kleine. ![]() Nee nee, j/k 'k zie ze allemaal graag. En nog maar 10 jaar en ik kan de oudste alweer buiten kuisen. #TakingBackTheAttic |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 link | |
Senior Member
|
Quote:
Doh!
![]() |
![]() |
![]() |
#84 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and i'm not sure about the former." - Albert Einstein "Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 link | |
Hardcore Father
|
Quote:
https://www.amazon.de/-/nl/gp/produc...?ie=UTF8&psc=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and i'm not sure about the former." - Albert Einstein "Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning." - Rich Cook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 link | ||
You ain't seen me, aight!
|
Quote:
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 link | |
Forty-Two
|
Quote:
![]() Op kot lijkt ze haar kamer nog vaak zelf nodig te hebben... en alleeb wonen op hun 18-19de.. dat doen er niet veel tegenwoordig denk ik. :-p |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 link |
Senior Member
|
Zeer basic momenteel, eigen bureau voorzien om hier op termijn een zwevend bureaublad te maken met rechts over de hele muur kast ruimte. Echter ander prioriteiten in het huis momenteel dus dit volstaat momenteel. Op termijn komt er een ultrawide die ik ga wallmounten, in het midden dmv een kabelgoot die daar zit. Links ga ik een tv wallmounten. Linkerhoek komt dan nog een relax zetel. Komt goed denk ik.
![]() Fractaaal yoo |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 link | |
Punk in drublic
|
Quote:
Verder wel een zalige mancave, het mist gezelligheid en een vrouwelijke touch. Perfect volgens de regels dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 link |
Senior Member
|
Knap, heb het wel voor witte setups maar dan moet alles ook wit zijn en dat is niet zo evident. Mooie bureau's ook. En ferm huis precies, als je ziet waar je op uitkijkt moet dat al geen klein huisje zijn...
![]() |
![]() |
#95 link | |
Senior Member
|
Quote:
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen Last edited by Drennargh; 05-12-2020 at 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 link |
★★★★★
|
Nope, dat werkt prima en is voor mij absoluut niet te dicht ofzo. Aan 4K is alles haarscherp, ook voor regulier PC gebruik.
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified VR: Valve Index | Console: tbd | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet) |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 link |
Senior Member
|
Hij zegt net dat hij 1080p heeft omdat hij geen gpu voor 4k wil kopen. En ik geef aan dat 1080p op een 4k scherm geen probleem is, maar wel op een 1440p-scherm. En 1440p < 4k. Op vlak van gaming is het marginaal verschillend in vergelijking met 1080p en op vlak van desktopgebruik heb je heel wat minder oppervlak beschikbaar. Uiteraard weegt het vooral door als je je computer ook gebruikt voor werk.
Slagen: iets bereiken. ==> Voltooid deelwoord: geslaagd Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 link | ||
Greven
|
Quote:
ik herinner mij kinderfotos van u kleine hier op shrimp fuck ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#100 link | |
blorp
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |