![]() |
|
View Poll Results: GITY 2020 | |||
Cyberpunk 2077 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 33.33% |
Ghost of Tsushima |
7 | 14.58% |
The Last of Us 2 |
7 | 14.58% |
Animal Crossing |
0 | 0% |
Assissins Creed Valhalla |
0 | 0% |
Final Fantasy VII Remake |
4 | 8.33% |
Hades (Fallschirmjaeger) |
10 | 20.83% |
Crusader Kings 3 (Fallschirmjaeger) |
5 | 10.42% |
Half-life: Alyx (black) |
8 | 16.67% |
Call of Duty: Warzone (Nieker) |
3 | 6.25% |
Tony Hawk's Pro Skater 1+2 (Fallschirmjaeger) |
1 | 2.08% |
monster train (Ferrex) |
2 | 4.17% |
Paradise Killer (CSM) |
1 | 2.08% |
Among us (Ja-Rune) |
2 | 4.17% |
WoW: Shadowlands (Vrieskou) |
3 | 6.25% |
graveyard keeper: game of crone (jack828) |
1 | 2.08% |
Jack shit , 2020 zuigt (jelliuz) |
2 | 4.17% |
Hades (acku) |
1 | 2.08% |
Multiple Choice Poll. Voters: 48. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools |
![]() |
#24 link | |
Senior Member
|
Quote:
Alz dat ge om nostalgische redenen vasthoudt aant origineel kan zijn maar als ge een remake doet kunt ge het toch niet veel beter doen? Was t wel rap beu. Niet de drive gehad om buiten alle levels en tapes te halen nog verder te doen met de challenges |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 link |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
kweet nie het ontbrak aan wa charme voor mij, tvoelde allemaal best goe (tging iets te snel wel) en twas mooi en al he maar dan speel ik liever mee die ouwe nostalgische graphics, da geeft toch een extra meerwaarde dan een meme gelijk raytracing
![]() |
#26 link | |
Senior Member
|
Quote:
Om in dezelfde stijl van u te antwoorden: "Zijnen pentium 4 kan de remakes niet trekken, helaas brengt de kerstman geen nieuw gerief voor beta dweeps." Serieus antwoord; Als uw hardware het aankan is de remake van een thps of whatever game altijd wel een vooruitgang, imo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 link |
~MOAI!
|
Cyberpunk 2077
Ook wel het enige spel van 2020 dat ik al heb opgestart, nieuwe Yakuza heb ik uiteraard al liggen, maar loop al jaren achter omdat ik mijn gaming tijd altijd maar verdoe in van die eindeloze grind nest en/of multiplayer en voor de rest denk ik alleen maar Deadly Premonition 2 gekocht van games die dit jaar uitkwamen, maar was voor die van ons.
![]() |
![]() |
#37 link |
wadist
|
het is de eerste lijk 3 combats aanpassen om van action fighting game al die verschillende edities over te schakelen naar quasi persona toestanden maar de moment dat ge mee zijt, zijt ge ook wel direct mee.
en de identiteit van yakuza blijft zonder probleem volledig behouden desondanks protagonist switch, al de quirks en humor in combinatie met de pepehands emotionele stukken zijn er even goed. geniale mini games deze keer ook, nog verslavender als anders, zult het wel ontdekken waarover ik praat de moment ge zelf begint na cyberpunk staat dat als eerste terug van voor om te beginnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 link |
~MOAI!
|
Cool, tegen dat ik er ooit aan begin heb ik nog zo veel meer uren de "gewone" Yakuza combat (die ik wel altijd dikke fun vond) op m'n teller dat de verandering wel welkom zal zijn waarschijnlijk. Heb sowieso redelijk blind vertrouwen in de franchise zolang Toshihiro Nagoshi er iets mee te maken heeft.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|