![]() |
|
View Poll Results: GITY 2020 | |||
Cyberpunk 2077 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 33.33% |
Ghost of Tsushima |
7 | 14.58% |
The Last of Us 2 |
7 | 14.58% |
Animal Crossing |
0 | 0% |
Assissins Creed Valhalla |
0 | 0% |
Final Fantasy VII Remake |
4 | 8.33% |
Hades (Fallschirmjaeger) |
10 | 20.83% |
Crusader Kings 3 (Fallschirmjaeger) |
5 | 10.42% |
Half-life: Alyx (black) |
8 | 16.67% |
Call of Duty: Warzone (Nieker) |
3 | 6.25% |
Tony Hawk's Pro Skater 1+2 (Fallschirmjaeger) |
1 | 2.08% |
monster train (Ferrex) |
2 | 4.17% |
Paradise Killer (CSM) |
1 | 2.08% |
Among us (Ja-Rune) |
2 | 4.17% |
WoW: Shadowlands (Vrieskou) |
3 | 6.25% |
graveyard keeper: game of crone (jack828) |
1 | 2.08% |
Jack shit , 2020 zuigt (jelliuz) |
2 | 4.17% |
Hades (acku) |
1 | 2.08% |
Multiple Choice Poll. Voters: 48. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools |
![]() |
#44 link | |
Dark Soul
|
Quote:
Nu heeft het een beetje on hold gestaan door Cyberpunk ![]()
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 link |
Member
|
Horizon Zero Dawn heb ik ook opgegeven, mega hyped dat een PS4 topper eindelijk naar PC kwam maar dat spel sprak mij niet aan. Het begin vond ik zalig met de overgang naar de volwassen Aloy, maar dan kom je in die open world en...meh.
Death Stranding vond ik dan weer wel zalig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 link |
Dark Soul
|
Ik vond dat dat open world gedeelte een te hoog Ubisoft gehalte had. Daardoor heb ik het ook niet meer verder gespeeld.
Desktop: AMD 8-core Ryzen 7 2700x 16GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 Server: HP Microserver Gen8 - Intel Xeon E3-1230V2 - 16GB DDR3 ECC - M1015 - 4x4TB WD Red PS4, PS3, Wii U, Vita, Switch, New 3DS XL PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link |
Unbanned
|
ben blijkbaar beetje blind, sorry
TLOU2: het emotionele evenement van het jaar, gepaard met de beste immersie en perfecte afwerking qua beeld, sound en design. Als ik mij al ergens aan ergerde was het de lengte, maar dan enkel omdat ik zo graag het einde wou zien van dat alles. Het was op dat vlak te goed voor zichzelf. Hades: beste snel actiespel voor tussendoor. Zit nu aan run 80 en amuseer me nog zaken te combineren in de runs. In tegenstelling tot anderen kan het verhaal me weinig schelen, had het even graag gespeeld zonder. Wie dat allemaal leest kijkt waarschijnlijk ook graag naar Thuis. Animal Crossing: niet voor mij, voor mijn kinderen. Respect voor de afwerking. Je kan als ouder geen betere digitale zandbak vinden omn uw kinderen in los te laten |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link | |
Zetelliberaal
|
Quote:
Dit spel zit laag in mijn top 10 of net daarbuiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 link | |
Serious Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link |
cool happy genius hero
|
Vond dat een generieke bedoening, typisch designed by committee spel dat de populaire aspecten van succesvolle games tracht te imiteren maar vergeet met een interessante eigen inbreng op de proppen te komen. Saaie setting, plot die vertrekt vanuit een interessant idee maar uitgewerkt is op een manier die niet kan boeien en bordkartonnen, vrouwelijke protagonist die (toch tot waar ik het gespeeld heb) op het irritante af moreel onkreukbaar is. Grafisch wel schoon, voor de rest meh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 link |
Grunger
|
Ik was destijds mega hyped toen dat eindelijk op PC verscheen, na al die lovende kritieken gelezen te hebben van de PS versie; dat werd steeds bij de gouden PS exclusives genoemd zoals Bloodborne, God of War en Ghost of Tsushima.
Maar was voor mij de teleurstelling van het jaar. Saaie open wereld, niet echt grijpend verhaal, en die dino's waren op den duur heel vervelend als je gewoon ergens naartoe wou gaan. Misschien ooit nog eens een kans geven. Ofwel wachten op de opvolger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 link | ||
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 link |
★★★★★
|
Triestig of heugelijk laat ik in het midden, maar ook dit jaar is Everquest voor mij weer het beste spel waarmee ik bezig was. Er is gewoon voor mij geen ander die het beter doet, niet toen, niet nu. Los daarvan:
Half-life: Alyx [VR GOTY] Een prelude van wat VR games gaan zijn in enkele jaren wanneer de afzetmarkt groter is en de bedrijven meer incentive hebben om dit soort van investeringen te doen. Sure, dat kan best een "if" zijn, maar ik blijf geloven. Cyberpunk 2077 [GOTY] Wat een fucking soep zeg; controverse galore XL, stock-market drop, dama control fuck-ups, ongeziene refund acties, transfobie, en een nominatie bij Guiness als most-fucked-up console launch ever. Maar de flip side van de kaart is vrijwel koek en zeem; staat vlak onder Skyrim als open world games die me zonder effort langer dan 20+ uur kunnen boeien en het valt me inzake generieke filler of kan er toch beter van wegsturen want de main storyline trekt me. EA Sports UFC 4 [runner-up] Het spel is goed geëvolueerd naar een believable MMA ervaring. EA is er in geslaagd de flow van een MMA fight gaande van stand-up en ground game goed weer te geven met controls die leuk spelen, geloofwaardige animaties en graphics as good as they can be op last-gen. Ben obviously een UFC fan, maar los daarvan, kweetnie, het speelt gewoon lekker en dit keer hebben ze behoorlijk ingezet op instapbaarheid en polish van de controls - met resultaat.
PC gaming: LG CX 48" 4K@120hz OLED G-Sync, Intel i9-10900K, NVIDIA GeForce RTX 3090 24GB, Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB, Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe SSD, Corsair Hydro H115i RGB Platinum, Corsair Obsidian 500D RGB case Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX Certified VR: Valve Index | Console: tbd | Arcade: Arcadeo CLASSIC 2 cabinet /w Hyperspin 29k games / 26" Upright Racing Cabinet) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|