![]() |
![]() |
#1 link |
Senior Member
|
youtube ads filteren smart tv
op mijn mac en pc draai ik al jaren adblockers en youtube extenties ,
op de smart-tv is dit wat anders , redelijk om van te kotsen je kan een pi hole of iets draaien op je netwerk , wat weer een gedoe is en een verbruiker bij in de stekker kan ik het ook filteren door een andere openbare / gratis ? DNS in te geven iemand ervaring mee ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 link |
Senior Member
|
Die pi-hole moet niet bij je tv staan. Kan bij je modem en als je echt wil draadloos (al zou ik dat niet aanraden). Ik heb er een paar maand geleden wat mee gespeeld en buiten de image op een sdcard zetten is er niet veel prutswerk meer aan (en dat was dan nog vooral omdat ik het via een chromebook deed). Het is de enige oplossing voor je probleem samen met youtube premium als het enkel over youtube gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 link |
Senior Member
|
@Bonbon:Je kan altijd dit eens checken: https://nextdns.io/
![]() |
![]() |
#8 link | |
Senior Member
|
Quote:
mijn modem en switch staan wel los achter mijn tv maar dat kon jij niet weten in principe kan ik dat ook elders zetten in huis idd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 link |
Waarom ben ik hier?
|
Aangezien browser extensions meer en meer de target zijn van hacks en attacks, zie ik meer en meer browsers ze gewoon mijden.
Daarom is pi-hole een zeer goede oplossing, er staan zoveel guides op google om dat ding op te zetten, het is dead easy op een rasberry. Het verbruikt amper iets. Als dat teveel werk is, premium pakken of gewoon niet klagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link |
Senior Member
|
https://discourse.pi-hole.net/t/how-...on-youtube/253
Update 2020-10-24 It's not likely that you'll be able to block in-video ads with Pi-hole. For that, you'll need something like uBlock origin for desktop, or vanced for android, |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 link | |
Senior Member
|
Quote:
bij iemand dat ik ken begon de orange digicorder te flippen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |