![]() |
![]() |
#1 link | |
the king of the divan
|
Kerstcadeautjesthread
Wat hebben jullie allemaal gekregen dit jaar?
![]() Mijn buit: Doos pralines van Mary (bourgondisch) Drie eiken in een bos in Frankrijk (ecologisch) Noise cancelling koptelefoon (technologisch) Stenen ijsblokjes voor in alle cocktails die ik nog moet beginnen drinken... Bongo bon voor een avontuurlijke uitstap waar geen bal van open is... Boek van Hans Bourlon (fopcadeau) Cadeautjes aan uzelf tellen niet mee imo.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 link |
he/him
|
€50
€250 Een rijstkoker (eindelijk) 3x 1kg Whey met verschillende smaken omdak altijd die van mijn vriendin met mango in m'n platte kaas deed superlekker precies een petit gervaiske mmm Splendor (nog nie gespeeld) De Buyer Braadpan 28cm Hansgrohe Regendoucheset Kan zeker niet klagen lol best dak zo'n aimabel persoon ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 link |
anale kattenneuker
|
moneyz
portefeuille voor moneyz whisky (kilkerran heavely peated en een linkwood 1997) bon van de krefel whiskytasting glazen infinity bottle wijs
![]() |
![]() |
#8 link | |
Pro-shrimper
|
Quote:
Enkel de kinderen krijgen nog wat prullen, niet teveel want de Sint is ook al geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link |
Senior Member
|
Om die reden zijn wij een paar jaar geleden overgeschakeld op doneren aan goede doelen. Uiteindelijk was het toch altijd maar proben bij de partner "Weet gij wat ik moet kopen voor hem/haar?". Nu zoek je een goed doel waarvan je denkt dat het past bij die persoon en wordt het geld van de cadeaus daaraan gegeven.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|