![]() |
![]() |
#62 link | |
Galeocerdo teh shark
|
Quote:
Zwoep: AMAI GE ZIJT TOCH NI ZO ENE MET EEN LIJSTJE WANT DAS KEI STOEM LIJSTJES Also Zwoep: Ja als ik op voorhand ni weet wa het is allez komaan kmoet toch ne review kunnen lezen eigenlijk en tot in detail mijn voorkeur uitleggen want anders riskeer ik een kei stomme kado allez liefst ne leren zonder kabel met noise cancelling en van Bose Yowww ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 link |
Member
|
er is zoveel kak-electronica te koop dat je dat idd beter niet kan kopen voor iemand anders. En al zeker niet als die 'iemand' iet of wat nerd is, zoals wij.
Ik doe er wéken over om een koptelefoon te kopen, met uren per dag aan research. Het is gewoon pretentieus als je denkt dat je dat zomaar kan kopen voor iemand anders. vind ik |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 link |
Galeocerdo teh shark
|
Het was maar om in mijn metaaldetector te steken zodat heel de buurt niet zot wordt van het gepiep he mannen. Ik moet niet per se het diepste 'piep'-geluid in de hoogste resolutie kunnen horen. Jezus, dit forum
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link | |
Senior Member
|
Quote:
(Ik heb mijn koptelefoon van mijn lief gekregen omdat die wist dat ik er een wou en wat een goeie koptelefoon was zonder dat ze dat moest vragen. Win.)
![]() |
![]() |
#68 link |
Galeocerdo teh shark
|
Nee maar er zegt er wel ene dat ik forex en bitcoin moet traden, wel eerst effe ne cursus volgen bij hem van 3k, maar nu slechts 2999, wa denkte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 link |
Galeocerdo teh shark
|
Zwoep heeft gewoon te weinig vertrouwen in zijn wijf. Wij kunnen op die van ons nogal rekenen he Jonah
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link | |
wadist
|
Quote:
het geld dat ge kunt saven kunt ge traden voor ongeveer 70000 schmischmicoins, dat moet ge exact 3950 dagen holden en dan wint ge dubbel en met dat geld kunt ge dan binnen bijna 11 jaar een sandwich jam (klein) kopen bij het lokaal verdeelcentrum dat er onvermijdelijk gaat komen na de marxistische coup bij de nva en vervolgens de vlaming (nvdr: dit is een noot van de redactie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 link |
Galeocerdo teh shark
|
Delen he, in onze commune
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link | |
Galeocerdo teh shark
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 link |
De Verschrikkelijke
|
Ik kies voor team Zwoep. Mijn vrouw zegt elke keer dat ze niks durft te kopen voor mij. EN GELIJK HEEFT ZE! Ahja. Iedereen komt net zijn licht bij mij opsteken als't enigszins tech-gerelateerd is. Wat betreft andere hobby's ben ik net zo goed kieskeurig. Da's een essentieel deel van de hobby, wasmedanu.
(ik krijg dus altijd zelfgemaakte bonnen ![]()
![]() |
#77 link | |
]as]ecole wannabe
|
Quote:
Daarmee mijn vraag of gij dat ook niet hebt over elektronica and if not, carry on. Waarop ge gewoon had kunnen zeggen "nah, maakt mij amal niet uit" ipv mij nen snob te noemen en hier zo den dwersen te liggen uithangen. Last edited by Zwoep; 04-01-2021 at 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 link |
Galeocerdo teh shark
|
Ja maar ik zei dat én ik wou u ne snob noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 link |
Galeocerdo teh shark
|
Kzal u foto's van mijn metaaldetectievondsten sturen om't goe te maken
|
![]() |
![]() |
![]() |