![]() |
![]() |
#1 link |
Senior Member
|
Dungeon Alchemist: AI-powered RPG map making
Dit hoort eigenlijk in een RPG of DND-forum ofzo maar dat bestaat niet meer tegenwoordig, vandaar post ik het maar hier.
Ik ben al een tijd bezig aan een tool voor Dungeon Masters om gemakkelijk good-looking battlemaps te maken (voor print of op digitale sites als roll20). We launchen over enkele weken een Kickstarter voor het project, en zijn wel benieuwd naar jullie feedback op onze Kickstarter video. Voor context, hier is onze huidige website met meer uitleg: http://www.dungeonalchemist.com ... en hier is de huidige versie van de Kickstarter video: Thoughts? Last edited by Karel; 19-01-2021 at 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 link |
You ain't seen me, aight!
|
Ook in de tweede link is het filmpje niet zichtbaar op het forum (doorklikken naar youtube werkt wel). Maar knap hoor! Ziet er mooi én gebruiksvriendelijk uit. Moest ik een DM zijn, ik backte je direct.
![]() Misschien moet je op termijn je assets ook 3D-printable maken, dan kun je muren en deuren enzo óp je uitgeprinte kaart zetten voor nóg meer inleving. Voor een meerprijs uiteraard. Ik heb toch al regelmatig 3D-print-bundles voor dungeon masters zien passeren, dus daar zit alleszins ook een markt(je) in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 link |
Senior Member
|
Nice! Ik overweeg mijn eerste stapjes te zetten in pnp RPG, als de spelers na een sessie of 2 enthousiast zijn, zou ik zeker overwegen hierin te investeren (voor mij geen 3d-print shizzle, maar ik denk ook dat je daar een markt voor zal hebben).
![]() |
#7 link |
Serious Member
|
Karel, ik heb jullie veel kritiek gegeven ivm Mayan Death Robots en vooral de marketing ervan maar dit is écht mooi gemaakt. Het einde van de video voor de disclaimer zou ik nog wat minder plots maken maar zéér goed in beeld gebracht en erg aanstekelijk om te pledgen.
Veel succes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 link |
]as]ecole wannabe
|
Ivm met de link problemen, heb je toevallig embedding afgezet? https://support.google.com/youtube/answer/6301625?hl=en
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 link |
Senior Member
|
Onze pre-launch Kickstarter page is live! Kunnen jullie de algoritmes aub een beetje vooruit helpen op de "notify"-knop drukken?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|