![]() |
![]() |
#45 link | |
the king of the divan
|
Ik snap dat mensen zeker willen zijn dat ze iets gaan krijgen, maar daar dient Kickstarter niet voor hé.
Het is net de bedoeling om mensen de kans te geven iets te maken, niet om iets te verkopen dat er al is. Dat veel uitgevers dat intussen als veredeld pre-order en reclameplatform gebruiken is de boosdoener.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link | |
Senior Member
|
Quote:
Het AI algoritme is er, export werkt en er is obviously al een BERG content (alles op de Kickstarter is zelf gemaakt), maar er ontbreekt natuurlijk ook nog veel (UI, meer content, dingen als saving, ...). Het is nog lang niet af, maar het is nu niet dat we een droom aan het verkopen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 link | |
Public servant
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
![]() |
#52 link |
Filmnerd
|
Ik vind het ook wel goed dat jullie meteen een final stretch goal hebben gesteld op 1000000€. De mensen weten nu ongeveer wat ze gaan krijgen, en aangezien jullie al bijna aan 700000€ zitten is die target best haalbaar.
Prachtig succesverhaal, moet wel serieuze druk zijn nu om een goed eindproduct af te leveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 link |
Senior Member
|
Met voorbeelden. We maken een aantal pantry-scenes, en het algoritme leert zo hoe een pantry eruit ziet. Dus basically maken wij gewoon maps manueel op de klassieke manier, en leert het algoritme dan gelijkaardige maps te genereren.
De basis van het algoritme is hier te vinden: https://github.com/mxgmn/WaveFunctionCollapse Dat was de oorspronkelijke inspiratie voor het project, maar het algoritme da ik ervan gemaakt heb is helemaal anders dan WFC ondertussen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 link |
Senior Member
|
Doelde inderdaad hoofdzakelijk op waar ge uw brondata vandaan haalde. Plannen om dat reinforced te maken (als in - creaties die users zelf manueel in elkaar steken en/of auto-generates die users accepteren terug in een feedback loop steken naar het algoritme, al dan niet met different weights)? De voorbeelden zien er heel goed uit. Ben wel benieuwd hoeveel voorbeelden ge zo moet maken om goeie resultaten met voldoende variatie te krijgen; kan me inbeelden dat dat best wel een groot getal wordt naarmate ge meer en meer content support...
![]() |
#56 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 link |
Senior Member