![]() |
![]() |
#2 link |
Senior Member
|
Lol
![]()
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 link |
Senior Member
|
7j IT ondersteuning. Mooie doorgroei, maar niet mijn ding en firma ging failliet (iets daarvoor zelf weggegaan)
4j bij projectontwikkelaar. Economische crisis, uiteen in overleg (was avondschool gestart) 4j bij bank. Goed begonnen, maar na interne mutatie sloeg dat toch tegen. (Zelf weggegaan) En nu 4.5j bij de huidige WG en atm niet van zin daar ooit nog weg te gaan ![]()
![]() |
#6 link |
O_o
|
Ik werk als freelancer, dus er zijn wel al een hele resem werkgevers gepasseerd. De laatste vijf jaar zijn er dat vier geweest, maar met mijn talent om de shittiest projecten eruit te halen, is dat misschien maar goed ook.
In het begin van m'n carrière heb ik dik vijf jaar bij Fortis gezeten en daar heb ik best wel veel opgestoken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 link |
Senior Member
|
10,5 jaar nu voor dezelfde werkgever, 3de functie ondertussen. Huidige functie 5 jaar.
Ervoor 9 maanden bij de vorige werkgever en daarvoor 6 jaar bij mijn eerste werkgever.
![]() |
#10 link |
Senior Member
|
na hogeschool
2j bij IT bedrijfje in Gent (is dan verkocht) dan 10j nu al bijna 15j
Last edited by lapino; 20-01-2021 at 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 link |
Senior Member
|
1j, 2j, 5j, 5j, 2j
Valt nog mee eigenlijk. Qua werk probeer ik nooit langer dan 1 jaar bij dezelfde klant te zitten, al zijn er soms uitzonderingen. Dan verlies ik mijn interesse en wordt het toch maar routine.
![]() |
#13 link |
Unbanned
|
2 jaar bij een bedrijf die me binnennam als IBO (werkloze in opleiding), die hebben me geplaatst bij newtek en ben er sinsdien gebleven (eerst als consultant paar jaar nadien vast). Denk nu 14 jaar daar.
Ben nog niet van zin te veranderen, aangezien er nog steeds ruimte is om te groeien (job is van software developer naar tester, naar integrator, naar technical architect, naar automation developer naar team lead/dev gegaan met tussenin ook wat field werk) Moet wel zeggen dat dat me soms wat bang maakt want ben niet meer gewoon mezelf in de markt te zetten en drastisch te veranderen. Hier zijn risico's aan |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 link |
Member
|
1999 > 2001 +-2j als systeembeheerder
2001 > 2005 +-4 jaar chaos. vorkliftchauffeur, magazijnier, standenbouwer, werkloos, etc. jaartje in azie gezeten ook voor lulz 2005 > 2011 systeembeheer + leerkracht IT in onderwijs 2011 > 2017 IT verantwoordelijke in een gemeente 2017 > today IT Manager type-thing in de prive 2x +-6jaar bij zelfde werkgever is record |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 link |
Pro-shrimper
|
5j, 9j
Zowel bij eerste als huidige bedrijf intern doorgegroeid.
![]() |
![]() |
#20 link |
awesome
|
Ik heb al een btw nr van tijdens mijn studentjaren en heb na hoge school nog een jaar of twee gewerkt bij een IT bedrijf als webontwikkelaar (+alles multimedia gerelateerd) in loondienst.
Ik ben wel zelfstandig in bijberoep gebleven en op een bepaald moment had ik genoeg werkzekerheid om dat fulltime te doen. Maar mijn eerste jaren werkte ik vooral op projectbasis voor verschillende klanten en werkte 100% van thuis. Pas vanaf ik lange termijn opdrachten begon te doen werd alles technisch (en financieel) interessanter. Momenteel zit ik 1,5jaar bij mijn huidig klant maar wel al van team en functie geswitched intern. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|