Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 21-02-2021, 17:44   #1981   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Solo minen is zowat het meest onproductieve ding om te doen in Eve. In groep minen met deftige haulers en goed georganiseerd is dat iets anders natuurlijk.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2021, 18:13   #1982   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ja, 'k weet. Maar ik vind dat chillax, zo terwijl ik op mijn computer andere zaken aan het doen ben. Om één of andere reden word ik daar rustig van.

Als ik echt aan het spelen ben, was ik de laatste tijd veel aan het wormhole exploren. Production vond ik maar saai. Ik speel Eve eigenlijk compleet verkeerd denk ik. Maar het belangrijkste is dat je je amuseert, toch?
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2021, 22:28   #1983   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Er is geen verkeerde manier van spelen, doe gewoon wat je leuk vindt.
Ik vond het tof om ganse dagen mijn market orders aan te passen en brol te haulen.
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
onbewust is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2021, 23:36   #1984   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Jazeker, is één van de grootste sandboxes denk ik met alle mogelijkheden. Doe waar je zin in hebt.

Beste ervaringen waren toch wel steeds in groepen bij mij. Iemand in de corp was ook filmmaker en maakte zalige filmpjes waarin we dan dingen moesten doen. Hilarische toestanden meegemaakt.

Plus heb met Outbreak eens een jaar gehad dat we 1 biljoen ISK aan dmg hadden gedaan. Feestje! Dan met 40 man op een zaterdagavond een soort van "shotjes" spel opgestart. Allemaal naar Mostly Harmless alliance nullsec gegaan en picking fights. Shotje drinken bij verloren schip, gewonnen schip, iets van loot etc. geen idee meer wat de regels waren. Ook geen idee hoeveel schepen ik tegen 's morgens verloren had.
Old 21-02-2021, 23:52   #1985   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Ja, lijkt me nog altijd dikke fun, zo in groep. Helaas nooit een goede groep gehad. Ofwel was de groep in het algemeen te stil, ofwel was het net te druk met weekschema's die ik onmogelijk kon volgen.

Ik was dus meestal #ForeverAlone. Maar als er iemand ooit eens een Mining Command Ship nodig heeft, I'm your man. Wel nog nooit effectief gedaan, denk ik, wegens voorgaande #ForeverAlone. Misschien moet ik die eens uitrusten met drones en eens voor de fun gaan solo minen.

Ik vind de app trouwens héél knap, maar er is zit dezelfde pay wall als in de desktop-versie, dus als ik dan toch zou moeten betalen voor de full experience, kan ik maar beter mijn PC-account heractiveren. Was die mobile een verlengde geweest van je account, ik was compleet hooked.
Old 22-02-2021, 01:09   #1986   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Beste corp waar ik ooit in zat :

Old 26-02-2021, 17:23   #1987   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

kheb mijn accounts nog eens opgestart.
heb nog genoeg isk om een paar maanden omega clone te activeren.
Het kriebelt wel maar ik zou begot niet weten wat te doen x-D
Moer is offline   Reply With Quote
Old 26-02-2021, 17:26   #1988   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

CNR kopen, volladen met kinetic missiles en torps, target painter nemen en dan gaan trollen in 0 sec Moer. Enjoy!
Old 28-02-2021, 22:17   #1989   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

'k Ben ook weer even bezig. Gewoon wat voor het plezier combat missies aan het runnen. Toch altijd een lekker sfeertje.
Old 01-03-2021, 21:28   #1990   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
CNR kopen, volladen met kinetic missiles en torps, target painter nemen en dan gaan trollen in 0 sec Moer. Enjoy!
joa das dus ook maar tof voor een avond of 2 he
Moer is offline   Reply With Quote
Old 02-03-2021, 10:44   #1991   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Zeg, ik heb doorheen de jaren nogal wat brol verzameld (salvage/loot enzo). Alles samen zit ik wel op een heel hoopje ISK (zal meer dan 1B isk zijn, als het er geen 2 zijn), maar hoe verkoop je dat gemakkelijk? Ik heb altijd gewoon de duurste zaken direct verkocht en de rest laten liggen. Ik heb bijlange niet genoeg sell order mogelijkheden om alles te gaan aanbieden, en quick sellen levert met moeite iets op. Of is het beter om te beginnen reprocessen (maar dan kom ik ook verre van de eigenlijke waarde).

Ik heb het altijd gewoon laten liggen, maar het lijkt me eens tijd voor grote kuis. Het transporten naar een hub is geen probleem trouwens, het gaat me echt over hoe die sell orders te organiseren.
Old 02-03-2021, 11:25   #1992   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

Trade skills trainen of genoegen nemen met de lage prijzen.
Je kan ook alles in één contract gooien met titel FIRESALE. =)
[00:37:26] <blumcole> ik ben ooit eens rond 9 wakker geworden in mijne zetel en der lag nen drol in de wc maar geen wc papier
Old 02-03-2021, 11:27   #1993   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Iemand zoeken met top tier reprocessing skills, dan hebt ge er uiteindelijk de jita buy order waarde aan over ongeveer.
Old 03-03-2021, 22:52   #1994   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Zeg, ik heb doorheen de jaren nogal wat brol verzameld (salvage/loot enzo). Alles samen zit ik wel op een heel hoopje ISK (zal meer dan 1B isk zijn, als het er geen 2 zijn), maar hoe verkoop je dat gemakkelijk? Ik heb altijd gewoon de duurste zaken direct verkocht en de rest laten liggen. Ik heb bijlange niet genoeg sell order mogelijkheden om alles te gaan aanbieden, en quick sellen levert met moeite iets op. Of is het beter om te beginnen reprocessen (maar dan kom ik ook verre van de eigenlijke waarde).

Ik heb het altijd gewoon laten liggen, maar het lijkt me eens tijd voor grote kuis. Het transporten naar een hub is geen probleem trouwens, het gaat me echt over hoe die sell orders te organiseren.
Ik heb op een bepaald moment al mijn schepen en stuff laten haulen naar één en dezelfde plaats. (Mothership excluded natuurlijk) Je kan dat gerust doen door derde partijen die je je spullen trade tegen een bepaald bedrag en dan komt alles mooi samen op 1 plek.
Omdat het bij mij nogal veel was heb ik gewerkt via Chribba. Kost wel iets maar je bent 100% safe natuurlijk. Wel geen idee of hij dat nog doet.

Heb wel geen idee of 2bil ISK nog veel is nu in Eve, de jaren dat ik speelde was er véél inflatie toch. Kriebelt nu wel om nog eens een maandje op te starten...
Old 03-03-2021, 23:21   #1995   link
onbewust
the king of the divan

onbewust's Avatar

2bil is nu vrij weinig, zeker als ge met injectors begint. Vroeger was dat een half jaar spelen, nu 1 maand.
Ik vond altijd al dat er te weinig isk sinks waren. Ik volg het niet meer zo op de voet maar de markt zouden ze nu wel al een beetje aangepakt hebben.
Old Yesterday, 16:28   #1996   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Ja, 't is nu niet meer het grote geld hoor. Helaas. Maar de ophoping stoort me, en ik kan er toch x-aantal explorers mee uitrusten...

We zien wel wat ik ermee doe. Uiteindelijk ook niet teveel goesting om de tijd dat ik ingame heb, te verspelen aan zo'n dingen.
Old Yesterday, 16:48   #1997   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Ja, 't is nu niet meer het grote geld hoor. Helaas. Maar de ophoping stoort me, en ik kan er toch x-aantal explorers mee uitrusten...

We zien wel wat ik ermee doe. Uiteindelijk ook niet teveel goesting om de tijd dat ik ingame heb, te verspelen aan zo'n dingen.
Het werk uitgeven aan een ander dan hé. Iemand met een bestower en goeie rigs kan als ik me niet vergis zo'n 20.000 m³ haulen. Eén toerke doen van een uur zou al redelijk wat materiaal moeten samenbrengen.

Wel goed kiezen waar je je homebase dan gaat vestigen natuurlijk.
Old Yesterday, 17:10   #1998   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Ik heb zelf nog wel ergens een Mammoth liggen die een kleine 20k m³ kan haulen. Dat is het probleem niet. Het is vooral de honderden items kwijtraken aan een waarde die min of meer acceptabel is.

'k Zou mij eens een nieuwe homebase moeten uitzoeken, maar 'k weet niet goed waar te beginnen.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules