![]() |
![]() |
#42 link |
Senior Member
|
Probeer eerst wat te lezen wat de mogelijkheden zijn in EVE. Sinds Revelations is een nieuw char creëren een hele opgave geworden, aangezien je zowat 700k skillpoints te spenderen hebt. Je kan een aantal skills onmiddellijk tot lvl 5 krijgen, of je kan een hele uitgebreide waaier hebben die je dan wel nog allemaal moet trainen. Een goeie start is al half gewonnen.
Verder, als je industrial denkt te gaan, dit zijn de belangrijkste skills waaraan je niet kan missen: Industry, Science, Production Efficiency, Mining. Verder raad ik je aan om de learning skills zo snel mogelijk zo hoog mogelijk te krijgen. Gaat je heel wat tijd besparen tussendoor. Voor de rest, most has been said. Ga zo snel mogelijk over op een frig en zoek een corp (als je een abo neemt kan ik je wel voorstellen bij ons, zolang je geen pirate wil worden ![]() Iets wat tegenwoordig een aardige duit opbrengt voor de geduldige mensen is salvagen. Je hebt niet bijster veel skills nodig (Mechanic 3, Survey 3 en dan Salvaging zo hoog als je maar kan), en het brengt wel geld in het laatje. Anders moet je me maar in je adresboek zetten, dan zie je wanneer ik online ben (ingame). Nick is ook Zwaplat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 link | |
Man of Science
|
Quote:
Was ik wa keihard vergeten. Is ook zo lang geleden :P De irritantste tijd uit mijn EVE bestaan. Ik raad aan om dat niet te doen tijdens je trial (is betrekkelijk heel erg gigantisch saai), maar van zodra je serieus begint te spelen, niet meer uitstellen. Het duurt zo ongeveer een 2-tal maand om ze allemaal goed te krijgen (buiten charisma, uiteraard ;P), maar nadien zal je erg veel tijd besparen. En noobs krijgen nu 700k sp gewoon kado ofwa? :s Nondemiljaar, I'll take a new character with some Frigate V please ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 link |
bashir_be
|
Ik heb EVE een hele tijd (een jaar ofzo) gespeeld toen het uitkwam, omdat ik een dev ken (ja, een belg, hij werkte bij Fragland ook). Maar nadat ik mijn zoveelste pod op mn doos kreeg, was ik het beu.
Onlangs terug begonnen, zit nu in een mining corp (Tedric) en heb zelf een 2e char gemaakt op een nieuwe account om het wat funner te maken. Bashira en Bashira'ah.
![]() |
![]() |
#46 link |
Junior Member
|
Niet kunnen laten van reactivate ^^
ik ben de kant van de mining op gegaan om eerst hard geld te verdienen ![]() ben een corp gejoined, BRITS , op het eerste zicht allemaal heel vriendelijk, gaven me ogenblikkelijk de nodige steun (isk-wise) en uitleg over waarin ik het best men skills zou stoppen. binnen een 9dagen (grmbl ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 link |
Man of Science
|
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72886
Straf. Een dev die de T2 market wat gaat cheaten. En dan verbaasd zijn dat de prijzen zo astronomisch de hoogte in schieten en het lottery system kritiek krijgt. En CCP tikt de mens amper op de vingers... Ze verliezen daar even massa's punten bij mij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() iemand nog actief atm ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 link |
Shrute Farm Beets
|
Ik heb juist deze trailer van Eve Online gezien en yummie!
Doet me terugdenken aan de tijd dat ik uren en uren Freelancer zat te spelen. De single player van dat spel heb ik 2 keer uitgespeeld, en we hadden ook een privé server om in netwerk te spelen. Voor de mensen die Freelancer kennen, is Eve Online gelijkaardig? PS. De soundtrack van die Eve-trailer op youtube kickt zwaar gat! (Muziek door Junkie XL)
![]() |
#52 link |
since 09 Feb, 2001
|
De soundtrack van EVE zelf kan je downloaden op de officiële site trouwens. Die muziek schopt ook wel vrij zwaar reet.
![]() |
#54 link |
PimpMeister
|
Ga nog is de trial nekeer doen en zien of ik dan misschien een paar maand subscribed ga verder spelen en zien hoe het evolueert
![]()
![]() |
#56 link |
PimpMeister
|
nja trial periode besta ni meer.
![]() Effe wachten en dan is maandje uittesten als ik wat meer tijd heb.
![]() |
#60 link | |
PimpMeister
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|