![]() |
![]() |
#1361 link | |
De Verschrikkelijke
|
Quote:
Ik kan het mij alleszins nog niet half voorstellen. Eén fles op één avond, wat. ![]()
![]() |
![]() |
#1363 link |
awesome
|
Ik heb recent een online cognac tasting gedaan, met alle miniflesjes in totaal was dat ongeveer 330ml, iets minder dan een halve fles dus.
De volgende dag was nog ok, dus ik denk dat een hele fles wel zou kunnen lukken met genoeg tijd. Maar zou geen goed idee zijn en een gigantische kater veroorzaken ![]() Last edited by frenzal; 03-01-2021 at 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 link |
anale kattenneuker
|
Ge weet toch dat ge, vooral met online thuistastings, niet verplicht zijt die leeg te drinken he frenzal boy
![]() Heb er deze lockdown een stuk of 5-6 gedaan en heb daar nog zeer veel flesjes van staan waar ik dan op een later tijdstip eens naar terug ga om te vergelijken met iets anders.
![]() |
![]() |
#1370 link |
Senior Member
|
Om wat tegengewicht te bieden aan AK zijn spending spree, heb ik zelf eens een goedkoop flesje gekocht.
![]() 35 EUR-ish en zodoende prijs/kwaliteit wel top. Ook wel een mooie fles an sich. En voor het eerst dat ik een kurkstop zie waar ook nog een stuk aanzit om vast te draaien.
![]() |
#1374 link |
anale kattenneuker
|
Thx. Heb nog een closed distillery van 1984 aangeschaft
![]() En een set van First Cask, de Van Gogh reeks ![]() Nu zalt een tijdje niets zijn, komt de eerst komende tijd niets uit wat ik echt wil. Dus beetje op kant zetten en naar zomer toe ergens nog eens zien voor eentje van 84. Aw yisss Wel tastings genoeg, maandelijks een tweetal. Dus proeven doen we genoeg ![]()
![]() |
![]() |
#1376 link |
Until the Light Takes Me
|
Ik vind nog geen bottlingen terug dit jaar van casks uit 1976.
https://www.whiskybase.com/whiskies/...karuizawa-1976 Japanse sherry doet het altijd goed. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 link | |
anale kattenneuker
|
Quote:
![]() ![]() Glendullan Singleton 1976 van Diagio is via mijn whiskyclub beschikbaar (op stock), zal ergens rond de 1000 Euro zijn. Mss wat minder. Waarschijnlijk is er wal wat meer beschikbaar, te bestellen, maar daar heb ik weinig zicht op.
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|